The news is by your side.

ڈاکٹروں نے نواز شریف کے لئے لائف سیونگ ڈیوائس تجویز کی ہے ،مریم نواز

لاہور : سابق وزیر اعظم کی صاحبزادی مریم نواز کا کہنا ہے کہ ڈاکٹروں نے نواز شریف کے لئے لائف سیوانگ ڈیوائس تجویز کی ہے، متعلقہ ماہرین سے رجوع کیا ہے، نوازشریف کو کس علاج کی ضرورت ہے، اس پرواضح معلومات ہونی چاہییں۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیر اعظم کی صاحبزادی مریم نواز سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا ڈاکٹرزنے میاں صاحب کیلئےبیک اپ پیس میکر اورآئی سی ڈی تجویزکیاہے، ڈاکٹروں کی تجویزان کیلئےلائف سیونگ ڈیوائس ہے۔

مریم نواز کا کہنا تھا کہ گزشتہ روزنوازشریف کاگردوں کاایکواورالٹراساؤنڈہوا، آج نوازشریف کےگردوں کاسی ٹی اسکین ہوگا۔

ایک اور ٹوئٹ میں انھوں نے کہا نواز شریف کی لیب،سکین سمیت دیگرٹیسٹ رپورٹ مرتب کرلی جائیں گی اور ان کے ٹیسٹ رواں یا آئندہ ہفتے سے ہوں گے، ان کی صحت کے بارے میں متعلقہ ماہرین سے رجوع کیا ہے، نوازشریف کو کس علاج کی ضرورت ہے، اس پرواضح معلومات ہونی چاہییں۔

گذشتہ روز نوازشریف کا شریف میڈیکل سٹی میں طبی معائنہ کیا گیا تھا ، طبی معائنہ میں نواز شریف کےدل کے جائزے کیلئے ایکوکارڈیو گرام کیاگیا، جس میں ان کے جسم میں خون کے بہاؤمیں رکاوٹ پائی گئی۔

بعد ازاں ڈاکٹرز نے نوازشریف کادل اور گردوں کا ایم آر آئی کرانے کا فیصلہ کیاتھا، ان کی ایم آرآئی،دیگرٹیسٹ ہوں گے جبکہ گردوں میں پتھری کی تشخیص کیلئےسی ٹی اسکین کیا جائے گا۔

اس سے قبل نوازشریف کے ذاتی معالج ڈاکٹرعدنان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ 6 ہفتےمیں نوازشریف کا علاج ہوسکتا ہے یا نہیں، یہ کہنا قبل ازوقت ہے، علاج اور ٹیسٹوں کے لیے سینئر پروفیسرز پر مشتمل بورڈ تشکیل دیا گیا ہے، لندن میں مقیم نواز شریف کے معالج ڈاکٹر لارنس سے مشاورت جاری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں