The news is by your side.

وقت ایک جیسا نہیں رہتانہ وقت بدلتے دیر نہیں لگتی ،مریم نوازکا ٹوئٹ

اسلام آباد : سابق وزیراعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز کا کہنا ہے کہ وقت ایک جیسا نہیں رہتا نہ وقت بدلتے دیر نہیں لگتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم نواز شریف کی مریم نواز سماجی رابطے کی ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا کہ وقت ایک جیسا نہیں رہتا، مشکل وقت کے بعد آسانی آتی ہے۔

ٹویٹ میں انکا مزید کہنا تھا کہ لوہا آگ میں تپ کرمضبوط بنتا ہے، پاکستان کے لئے لڑنا اہم ہے، کسی نہ کسی کو تو پاکستان کے لئے لڑنا تھا۔

اس سے قبل  مریم نواز نے ایک ٹوئٹ میں کہا تھا کہ نواز شریف، ہمیں آپ پر فخر ہے! آج جب عدالت سے والدہ کی عیادت کے لیے اپنے اور اپنے والد کے لیے استثیٰ مانگا تو نیب نے کہا کہ پورے خاندان کاوہاں ہونا ضروری نہیں۔

احتساب عدالت کے باہر میڈیا سے بات کرتے ہوئے مریم نواز کا کہنا تھا کہ بیرون ملک جانے کی درخواست دی،اب عدالت نےفیصلہ کرنا ہے، بیماری کسی کوبھی ہوسکتی ہے،کسی پر بھی ایسا وقت آسکتا ہے۔

انھوں نے مزید کہا تھا کہ ڈاکٹرز نوازشریف کا انتظار کر رہےہیں، بیگم کلثوم نواز کی سرجری یا تھراپی کافیصلہ ہوناہے، ڈاکٹر اسی حوالے سے میاں صاحب سے ملاقات کرنا چاہتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں