The news is by your side.

Advertisement

میٹرک بورڈ کے نتائج کا اعلان، لڑکیاں بازی لے گئیں

کراچی: ثانوی تعلیمی بورڈ نے سائنس اور آرٹس گروپ سمیت خصوصی طالبات کے نتائج کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق میٹرک بورڈ کراچی کی جانب سے جاری ہونے والے اعلامیے میں بتایا گیا ہے کہ سائنس، آرٹس گروپ کی پوزیشنز لڑکیوں نے حاصل کر کے میدان مار لیا۔

اعلامیے کے مطابق امتحانات میں 164180طلبہ رجسٹرڈ ہوئے جبکہ  امتحانات میں 161882 طلبہ نے شرکت کی جبکہ گیارہ ہزار 924 طالب علم کامیابی حاصل کرسکے۔

میٹرک سائنس گروپ میں کامیابی کا تناسب 68.52 فیصد رہا، سیدہ فضا قادری نے 797 نمبر حاصل کرکے پہلی، طوبیٰ باسط نے 795 نمبر لے کر دوسری، والیہ نور 794 نمبر لے کر تیسری پوزیشن حاصل کی۔

چیئرمین میٹرک بورڈ نے پوزیشن ہولڈ طالبات میں شیلڈ اور سرٹی فیکٹ تقسیم کیے اور انہیں اسی تسلسل کے ساتھ تعلیم جاری رکھنے کا مشورہ دیا۔ پوزیشنز حاصل کرنے والی طالبات نے اپنی کامیابی کا سہرا والدین اور ٹیچرز کو دیا۔

اے ون گریڈ حاصل کرنے والے طلبہ کی تعداد 15 ہزار 894 رہی، جبکہ اے گریڈ 30ہزار 608 طالب علموں نے حاصل کیا، سی گریڈ حاصل کرنے والے طالب علموں کی تعداد 23 ہزار 206 ، ڈی گریڈ 7 ہزار 520 طالب علم حاصل کرسکے۔

آن لائن رزلٹ دیکھنے کے لیے درج ذیل لنک پر کلک کریں

https://bsek.edu.pk/results

چیئرمین میٹرک بورڈ سعید الدین کا کہنا تھا کہ میں تمام کامیاب ہونے والے اور پوزیشن حاصل کرنے والے طلبہ و طالبات کو مبارک بات پیش کرتا ہوں، یہ پاکستان کا واحد بورڈ ہے جو سیکنڈری بورڈ ہے ۔

انہوں نے بتایا کہ میٹرک جنرل گروپ کے رزلٹ کا اعلان 30 جون کو کردیا گیا تھا، کامیابی کا تناسب دیکھ کر اندازہ ہوتا ہے کہ بچوں میں محنت کرنے کا شوق کم سے کم ہورہا ہے، لڑکوں کی کامیابی کا تناسب ہر سال کم ہورہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں