The news is by your side.

Advertisement

ماورا حسین نے ملک اور شوبز چھوڑنے کا فیصلہ کیوں کیا تھا؟

پاکستانی شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ ماورا حسین کا کہنا ہے کہ مائیکرو بلاکنگ ایپ پر بے جا تنقید سے تنگ آکر شوبز چھوڑنے کا فیصلہ کرلیا تھا۔

اداکارہ ماورا حسین نے میرا سیٹھی سے یوٹیوب چینل پر گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ میں نے مائیکرو بلاکنگ ویب سائٹ انسٹاگرام استعمال شروع کیا اور اس سے خوب محظوظ ہورہی تھی لیکن مجھے آن لائن تنقید کا نشانہ بنایا گیا جس پر دلبرداشتہ ہوکر شوبز چھوڑنے کا فیصلہ کرلیا تھا۔

ماورا نے بتایا کہ سوشل میڈیا پر ہونے والی تنقید سے گھبرا کر ڈپریشن میں چلی گئی تھی، آج کل سوشل میڈڈیا اتنا زیادہ اثر انداز ہوگیا ہے کہ اگر میں آج کام کرنا چھوڑ دوں تو میرے سوشل میڈیا اکاؤنٹ کا کوئی مطلب نہیں ہوگا۔

اداکارہ نے بتایا کہ انہیں سوشل میڈیا استعمال کرتے ہوئے 10 سال کا عرصہ بیت چکا ہے لیکن اب اس بات کا احساس ہوگیا ہے کہ منہ سے نکلی ہوئی کوئی بات غلط نہیں بلکہ گناہ ہے کیونکہ کوئی نہ دیکھے تو بھی سوشل میڈیا سب دیکھتا ہے۔

ماورا نے کہا کہ میں اتنی افسردہ تھی کہ اداکاری چھوڑ کر سڈنی چلی گئی تھی مگر اب مجھے سمجھ آگیا ہے کہ سوشل میڈیا کو کیسے سنبھالنا ہے اور کس کو کیا جواب دینا ہے۔

واضح رہے کہ ماورا نے سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے اداکاری اور نجی زندگی پر بے جا تنقید کی وجہ سے ملک کو چھوڑنے کا فیصلہ کیا تھا مگر اب وہ ملک میں موجود ہیں اور اپنی اداکاری کو دوبارہ شروع کریں گی ان کے آج بھی انسٹاگرام پر 61 لاکھ فالوورز ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں