site
stats
پاکستان

اداکارہ میرا کا عمران خان کودوبارہ جمائما سے شادی کا مشورہ

اداکارہ میرا کو شادی سے روکنے کی درخواست خارج

لاہور : اداکارہ میرا نے عمران خان کو دوبارہ جمائما سے شادی کرنے کا مشورہ دیدیا اور کہا کہ اپنے لیے لڑکا ڈھونڈ لیا جلد شادی کا اعلان کروں گی۔

تفصیلات کے مطابق لاہورکی فیملی کورٹ نے اداکارہ میرا کو شادی سے روکنے کی درخواست خارج کردی ، عدالت نے کہا کہ عتیق الرحمان کی عتیق الرحمن اپنا نکاح ثابت نہیں کرسکا، اس لئے میرا کو شادی سے روکنا انصاف نہیں ہوگا۔

اداکارہ میراکا شادی سےروکنےکی درخواست خارج ہونے پرخوشی کا اظہار کیا۔

احاطہ عدالت میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے اداکارہ میرا نے کہا کہ عمران خان دوبارہ جمائما سے شادی کرلیں ، عمران خان اچھے سیاستدان ہیں، میں کسی سیاستدان سےشادی نہیں کروں گی۔

میرا کا کہنا تھا کہ اپنے لیے لڑکا ڈھونڈ لیا جلد شادی کا اعلان کروں گی۔


مزید پڑھیں : میرا کی فلم ٹائیٹنک کا گانا گانے کی ویڈیو وائرل


اس خوشی کےموقع پر میراسے ٹائیٹینک سونگ گانے کی فرمائش ہوئی مگر وہ پوری نہ ہوئی۔

یاد رہے کہ اداکارہ میرا کے سابق شوہر نے میرا کو شادی سے روکنے کی درخواست دائر کر رکھی تھی۔

اس سے قبل اداکارہ میرا کا کہنا تھا کہ عتیق الرحمان نے انہیں بلیک میل کرنے کے لئے جعلی نکاح نامہ بنایا ہے، پوری امید ہے کہ تکذیب نکاح کیس میں عدالت سے انصاف ملے گا۔

واضح رہے کہ عتیق الرحمان نامی شخص کی جانب سے میرا کے خاوند ہونے کا دعویٰ کیا گیا تھا، جس پر گزشتہ کئی سالوں سے دونوں کے درمیان مختلف عدالتوں میں مقدمات زیر سماعت تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top