The news is by your side.

Advertisement

میٹاورس میں کیے گئے جرائم کی سزا حقیقی دنیا میں دینے کا مطالبہ

متحدہ عرب امارات کے ایک وزیر کا کہنا ہے کہ میٹاورس میں کیے گئے جرائم کی سزا حقیقی دنیا میں دی جائے، ورچوئل دنیا میں کیے جانے والے جرائم کے اثرات حقیقی دنیا میں بھی ہوں گے۔

بین الاقوامی ویب سائٹ کے مطابق متحدہ عرب امارات کے ایک وزیر نے میٹاورس میں کیے گئے مجازی جرائم کی سزا حقیقی دنیا میں دینے کا مطالبہ کیا ہے۔

متحدہ عرب امارات کے وزیر برائے مصنوعی ذہانت عمر سلطان العلما کا کہنا ہے کہ میٹا ورس میں کیے جانے والے سنگین جرائم کے حقیقی نتائج برآمد ہونے چاہئیں۔

العلما نے ورلڈ اکنامک فورم کو بتایا کہ میٹاورس اتنا حقیقت پسندانہ ہو سکتا ہے کہ اس میں کیے گئے مجازی جرائم کے نتائج سے حقیقی دنیا کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔

وزیر کا کہنا تھا کہ اگر میں انجان ہوتے ہوئے آپ کو واٹس ایپ پر کوئی ٹیکسٹ بھیجتا ہوں، تو کیا یہ صحیح ہے؟ یہ آپ کو کچھ حد تک خوفزدہ تو کر سکتا ہے لیکن اس سے وہ یادیں نہیں تخلیق ہوں گی جو پوسٹ ٹرامیٹک اسٹریس ڈس آرڈر کا باعث بنیں۔

لیکن اگر میں میٹاورس میں آتا ہوں اور یہ ایک تقریباً ایسی حقیقت پسندانہ دنیا ہے جس کے بارے میں ہم مستقبل کے حوالے سے بات کر رہے ہیں اور میں اس میں واقعتاً آپ کو قتل کر دیتا ہوں، اور آپ اسے دیکھتے ہیں۔ تو یہ حقیقت میں آپ کو ایک خاص حد تک لے جاتا ہے جہاں آپ کو جارحانہ طور پر ان قوانین کو نافذ کرنے کی ضرورت ہوگی۔

میٹاورس میں اپنے آغاز سے ہی جنسی طور پر ہراساں کرنے اور ورچوئل حملوں کے متعدد دستاویزی واقعات ہوئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں