The news is by your side.

Advertisement

میکسیکو میں خوفناک زلزلہ : دل دہلا دینے والی ویڈیوز وائرل

میکسیکو سٹی : خوفناک زلزلے نے میکسیکو میں تباہی مچادی، جنوب مشرقی علاقے میں منگل کی رات زلزلے کے شدید جھٹکے محسوس کیے گئے۔

امریکا کے زلزلہ پیمائی کے مرکز کے مطابق ریکٹر اسکیل پر زلزلے کی شدت 7.0 تھی جس کے جھٹکے میکسیکو سٹی تک محسوس کیے گئے, جس کے باعث لوگ خوفزدہ ہوکر کھلے مقامات کی جانب چلے آئے۔

اب تک کی اطلاعات کے مطابق اس کی وجہ سے کم از کم ایک شخص ہلاک ہوا ہے۔ زلزلے کی شدت سے کئی عمارتوں کو نقصان پہنچا ہے اور متاثرہ علاقوں میں بجلی کے نظام کی معطلی کی بھی اطلاع ہے۔

زلزلے کا مرکز سیاحتی مقام اکاپلکو کے پاس تھا تاہم وہاں سے تقریباً سوا دو سو کلو میٹر دور میکسیکو سٹی میں بھی اس کے جھٹکے محسوس کیے گئے اور علاقے کی عمارتیں لرز گئیں۔

زلزلے کی وجہ سے سب سے پہلے جس شخص کی موت کی اطلاعات ملی اس کا تعلق گویوکا سے بتایا جاتا ہے۔ حکام نے مقامی میڈیا سے بات چیت کے دوران کہا کہ متاثرہ شخص پر ایک بجلی کا کھمبا گرا جس کی وجہ سے اس کی موت واقع ہوئی۔

امریکا میں سونامی کی وارننگ دینے والے ادارے نے ایک بیان میں کہا ہے کہ زلزلے کے بعد سونامی کی وارننگ جاری نہیں کی گئی اور ایسے کسی خطرے کی توقع بھی نہیں ہے۔

اکاپولکو کی میئر اڈیلہ رومن نے ایک بیان میں کہا کہ ابھی تک کوئی بہت سنگین صورت حال کی اطلاع نہیں ہے اور ان کے علاقے میں کسی ہلاکت کی بھی کوئی اطلاع نہیں ہے۔

ان کا کہنا تھا، ” لوگ ذہنی تناؤ کا شکار اور اعصابی عارضے میں ضرور مبتلا ہیں۔ وہ کافی پریشان ہیں کیونکہ انہیں زبردست جھٹکے لگے ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ بہت سے مقامات پر گیس لیک ہونے کے واقعات پیش آئے ہیں اور بعض جگہوں پر زمین کے تودے کھسکنے اور دیواریں گرنے کی بھی اطلاعات ہیں۔‘‘

میکسیکو کے صدر انڈریز مینویل لوپیز اوراڈر کا کہنا ہے کہ زلزلے نے پہاڑوں کے نیچے پتھروں اور دیواروں کو نقصان پہنچایا ہے، تاہم اس سے ریاست گوریرو میں شدید نقصان نہیں پہنچا ہے، جہاں اکاپولکو واقع ہے۔

ان کا کہنا تھا،’’ خوش قسمتی سے بہت زیادہ نقصان نہیں پہنچا ہے۔ ابھی تک ہمارے پاس کسی بھی شخص کی موت کی اطلاع نہیں ہے۔‘‘

زلزلے کے سبب میکسیکو سٹی میں تقریباً ایک منٹ تک زمین ہلتی رہی۔ اس کے خوف کے سبب بہت سے لوگوں اپنے گھروں سے باہر نکلے اور اپنی عمارتوں کو فوری طور پر خالی کرا لیا۔ تاہم ابتدائی طور پر دارالحکومت سے کسی نقصان کی کوئی اطلاع نہیں تھی۔

لیکن شہر کی میئر کلاڈیا شین بام نے ایک مقامی ٹی وی چینل سے بات چیت میں کہا کہ کچھ علاقوں میں بجلی کی ترسیل بند ہو گئی ہے۔ انہوں نے ایک سینیئر عہدیدار کی ایک ٹویٹ پوسٹ کو شیئر کیا، جس میں کہا گیا تھا کہ زلزلے کی وجہ سے شہر کے کچھ حصوں میں ’’ بجلی کی کمی‘‘ ہے۔

اس سے قبل سال 1985 میں میکسیکو سٹی میں بھیانک زلزلہ آیا تھا جس سے زبردست جانی و مالی تباہی آئی تھی۔ اس زلزلے سے سینکڑوں لوگ ہلاک اور زخمی ہوئے تھے اور بڑے پیمانے پر عمارتیں تباہ ہوگئی تھیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں