The news is by your side.

Advertisement

میکسیکو: ماسک نہ پہننے پر پولیس کی بھیانک سزا، شہری ہلاک

میکسیکو: شمالی امریکا میں واقع ملک میکسیکو میں کرونا وائرس کے پیش نظر ماسک نہ پہننے پر پولیس نے بہیمانہ تشدد کرکے شہری کو موت کے گھاٹ اتار دیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق یہ افسوس ناک واقعہ میکسیکو کی ریاست ’جیلسکو‘ میں پیش آیا۔ ’جیووانی‘ نامی شہری کا ماسک نہ پہننا جرم بن گیا، پولیس نے سڑک کنارے بدترین تشدد کا نشانہ بنایا، بدقسمتی سے مذکورہ شہری مقامی اسپتال میں زندگی کی بازی ہار گیا۔

رپورٹ کے مطابق جیووانی پر پولیس تشدد کی ویڈیو بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہوچکی ہے۔ مقتول کے بھائی نے دعویٰ کیا ہے کہ علاقے کے میئر نے ویڈیو وائرل نہ کرنے کی عوض 9 ہزار ڈالر رشوت آفر کی تھی۔

تاہم سماجی رابطے کی مختلف ویب سائٹس پر وائرل ہونے والی ویڈیو نے تہلکہ مچا دیا ہے، صارفین نے انسانیت سوز اقدام پر میکسیکو پولیس کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا اور ملزمان کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کیا۔

پولیس نے جائے وقوعہ پر ناصرف مذکورہ شخص کو اذیت دی بلکہ ٹرک میں ڈال کر اپنے ساتھ پولیس اسٹیشن لے گئےتھے۔ بعد ازاں اگلے دن خاندان کے دیگر افراد جیووانی کو لینے پولیس اسٹیشن پہنچے تو پولیس حکام نے بتایا کہ اسے اسپتال منتقل کیا گیا ہے۔

اہل خانہ جب اسپتال پہنچے تو انہیں مذکورہ شخص کی دماغی چوٹ کے باعث موت کی خبر ملی۔ مقتول کی خالہ نے دعویٰ کیا ہے کہ جیووانی کو ناصرف ٹارچر کیا گیا بلکہ ٹانگ کے پاس گولی بھی ماری گئی۔ ریاستی پراسیکیوشن نے واقعے سے متعلق نوٹس لے کر تحقیقات کا آغاز کردیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں