The news is by your side.

مائیکرو سافٹ کی جانب سے بڑی خوش خبری

ویڈیو کانفرنسنگ سروس استعمال کرنے والے صارفین کے لیے مائیکرو سافٹ کی جانب سے خوش خبری آ گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق مائیکرو سافٹ کی ویڈیو کانفرنسنگ سروس اب مفت دستیاب ہوگی، زوم اور گوگل میٹ کے بعد مائیکرو سافٹ نے بھی ویڈیو کانفرنسنگ سروس لوگوں کے لیے مفت کر دی۔

ویڈیو کانفرنسنگ پر مبنی یہ مفت سافٹ ویئر، مائیکرو سافٹ ٹیمز کے بزنس ورژن سے ملتا جلتا ہے، جس میں آفس 365 کی سبسکرپشن، ویڈیو کالز، گروپ چیٹس اور ٹولز بھی شامل ہیں۔

اس سروس میں صارفین کو 24 گھنٹوں تک 3 سو افراد کے ساتھ ون آن ون مفت ویڈیو کالز کی سہولت فراہم کی گئی ہے، کمپنی کا کہنا ہے کہ مفت گروپ کالز کا دورانیہ اور لوگوں کی تعداد کم کی جائے گی، جس کے بعد ایک گھنٹے تک 100 افراد سے بات کی جا سکے گی۔

کمپنی کی جانب سے جاری خبر کے مطابق مائیکرو سافٹ ٹیمز میں ٹوگیدر موڈ کو بھی استعمال کیا جا سکے گا، جس میں ویڈیو کال کے دوران صارفین اپنا بیک گراؤنڈ بھی شیئر کر سکیں گے۔

خیال رہے کہ مائیکرو سافٹ ٹیمز کو صرف کاروباری مراکز کے لیے متعارف کرایا گیا تھا مگر اب اسے زوم اور گوگل میٹ کو ٹکر دینے کے لیے عام افراد کے لیے بھی پیش کر دیا گیا ہے۔

مائیکرو سافٹ ٹیمز کا یہ مفت سافٹ ویئر ڈیسک ٹاپ ایپ اور ویب براؤزر پر دستیاب ہے جب کہ اینڈرائیڈ اور آئی او ایس ایپس بھی جاری کی گئی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں