اثاثے چھپانے پر آصف زرداری کے خلاف ریفرنس دائر کیا جائے گا: فواد چوہدری -
The news is by your side.

Advertisement

اثاثے چھپانے پر آصف زرداری کے خلاف ریفرنس دائر کیا جائے گا: فواد چوہدری

اسلام آباد: وفاقی وزیرِ اطلاعات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ آصف زرداری امریکا میں ایک اپارٹمنٹ کے مالک ہیں، اثاثے چھپانے پر ان کے خلاف ریفرنس دائر کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی حکومت نے پاکستان پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری کو بھی کرپشن کیس میں گھیرنے کی تیاری کر لی ہے، وزیرِ اطلاعات نے پریس کانفرنس میں تفصیلات بتا دیں۔

آصف زرداری امریکا میں اپارٹمنٹ کے مالک ہیں، نواز شریف اور آصف زرداری کا سیاست میں اب کوئی مستقبل نہیں رہا۔

وزیرِ اطلاعات

فواد چوہدری نے کہا کہ آصف زرداری مین ہیٹن، امریکا میں ایک عمارت میں اپارٹمنٹ کے مالک ہیں، تاہم انھوں نے امریکا میں اپارٹمنٹ کا اثاثوں میں ذکر نہیں کیا، اثاثے چھپانے پر ان کے خلاف ریفرنس دائر کیا جائے گا۔

وزیرِ اطلاعات نے بتایا کہ خرم شیر زمان کو ہدایت کی گئی ہے کہ آصف زرداری کے خلاف نا اہلی ریفرنس دائر کر دیں۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ سندھ میں آصف زرداری کے معاملات کی تفصیلات جمع ہو رہی ہیں، کچھ دستاویز میڈیا پر سرکولیٹ ہونے کی وجہ سے تفصیل بتا رہے ہیں، نواز شریف اور آصف زرداری کا سیاست میں اب کوئی مستقبل نہیں رہا۔

انھوں نے کہا کہ دیکھنا ہے دونوں جماعتیں اپنے سیاسی معاملات کو کیسے لے کر چلیں گی، ان لوگوں کے خلاف تحقیقات کا آغاز ان کی ہی حکومتوں میں ہوا تھا، لیکن تحقیقات آگے اس لیے نہیں بڑھ رہی تھیں کہ اداروں کو روکا جا رہا تھا۔ پی ٹی آئی حکومت میں اداروں کو کام کرنے کی مکمل آزادی دی گئی ہے۔

فواد چوہدری نے مزید کہا ’نام نہاد قوتیں آگے چل کر آپس میں مل بھی جائیں تو کوئی فرق نہیں پڑے گا، صفر جمع صفر صفر ہی ہوتا ہے، پی ٹی آئی نے شفاف احتساب کا وعدہ کیا تھا۔‘


یہ بھی پڑھیں:  پاکستان تحریکِ انصاف کا سندھ حکومت کو ٹف ٹائم دینے کا فیصلہ


وزیرِ اطلاعات کا کہنا تھا ’وزیرِ اعظم سمجھتے ہیں کہ قومی خزانے کو لوٹنے والوں کو انجام تک پہنچانا ضروری ہے، یہ لوگ روزانہ ایک پی ٹی آئی ممبر پکڑ کر بیٹھ جاتے ہیں، کہتے ہیں فلاں بندے کا احتساب نہیں ہوا۔‘

حامد انصاری کو جذبۂ خیر سگالی کے طور پر رہا کیا، اس پر ہالی ووڈ، بالی ووڈ فلمیں بن سکتی ہیں۔

فواد چوہدری

انھوں نے کہا ’ماحول تبدیل ہو رہا ہے، غیر ملکی سرمایہ کار بھی صورتِ حال دیکھ رہے ہیں، وہ مطمئن دکھائی دے رہے ہیں، پاکستان میں سرمایہ کاری کا ماحول بن رہا ہے، پرتگال نے پاکستان کے لیے اپنی ٹریول ایڈوائزری تبدیل کر دی ہے، بڑے پیمانے پر غیر ملکی سرمایہ کاری آ رہی ہے۔‘

فواد چوہدری نے مزید کہا ’غیر ملکی اخبار عمران خان کی تعریف کر رہے ہیں، کہتے ہیں عمران خان رحم اور غریب کی بات کر رہے ہیں، ریاستِ مدینہ کی اساس کو فالو کیا جا رہا ہے۔‘

وزیرِ اطلاعات نے کہا کہ گزشتہ روز بھارتی شہری حامد انصاری کو جذبۂ خیر سگالی کے طور پر رہا کیا گیا، اس رہائی پر ہالی ووڈ، بالی ووڈ فلمیں بن سکتی ہیں۔

انھوں نے فیصل واوڈا کے سلسلے میں کہا کہ ان کی جائیدادگوشواروں میں ظاہر کی جا چکی ہے، ایک شخص رات کی تاریکی میں عجیب کپڑے پہن کر عجیب باتیں کر رہا ہے، فیصل واوڈا نے الیکشن گوشواروں میں کچھ نہیں چھپایا، سب ظاہر کیا ہے، جو دستاویز فیصل واوڈا نے ظاہر کیں عابد شیر علی وہی اٹھائے گھوم رہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں