The news is by your side.

Advertisement

کل تمام بڑے شہروں میں موبائل فون سروس بند کرنے کا حکم

اسلام آباد: جشن آزادی کے موقع پر دہشت گردی کے ممکنہ حملے کے پیش نظر محکمہ داخلہ کی جانب سے دارالحکومت سمیت بڑے شہروں میں موبائل فون سروس معطل رکھنے کا فیصلہ کرلیا گیا۔ٹیلی کام کمپنیوں‌کو موبائل فون سروس کی بندش کے احکامات موصول ہوگئے


Mobile service to remain close tomorrow in… by arynews

تفصیلات کے مطابق یومِ آزادی کے موقع پر دہشت گردی کے ممکنہ خطرے کے پیش نظر وفاقی دار الحکومت ،روالپنڈی ، لاہور اور کراچی سمیت ملک بڑے شہروں میں میں موبائل فون سروس معطل رکھنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

ضلعی انتظامیہ کی جانب سے وزارتِ داخلہ کو درخواست بھیجی گئی تھی جس میں یوم آزادی پر دہشت گردی کے ممکنہ خطرے کے پیش نظر موبائل فون سروس معطل رکھنے کی استدعا کی گئی ہے۔

وزارتِ داخلہ نے ضلعی انتظامیہ کی جانب سے بھیجی گئی درخواست موصول ہونے کے بعد پاکستان ٹیلی کمیونی کیشن اتھارٹی کو بھی آگاہ کردیا ہے اور موبائل فون سروس معطل رکھنے کی ہدایت کی گئی ہیں۔

ٹیلی کام حکام کے مطابق وزارتِ داخلہ سے موصول ہونے والی ہدایت کے بعد یوم آزادی کے روز ملک بھر کے بڑے شہروں میں صبح 6 بجے سے دوپہر 12 تک موبائل فون سروس کے ساتھ ساتھ انٹرنیٹ سروس بھی معطل رہے گی۔ تاہم وفاقی دار الحکومت سمیت بڑے شہروں میں جشن آزادی کی تقریبات کے اختتام ہوتے ہی موبائل فون اور انٹرنیٹ سروس بحال ہوجائے گی ۔

موبائل فون کی بندش سے آگاہ نہیں‌ کیا، سیکریٹری داخلہ سندھ
سیکریٹری داخلہ سندھ ریاض سومرو نے کہا ہے کہ موبائل فون سروس کی بندش وفاق کا معاملہ ہے، وفاق نے جشن آزادی پر موبائل فون کی بندش کے معاملے پر آگاہی نہیں دی.

دریں‌ اثنا ملک بھر کی تمام ٹیلی کام کمپنیوں‌کو موبائل فون سروس کی بندش کے احکامات موصول ہوگئے

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں