مہمند: مقامی انتظامیہ کا بچوں اور خواتین کے لیے پارکس کا تحفہ
The news is by your side.

Advertisement

مہمند: مقامی انتظامیہ کا بچوں اور خواتین کے لیے پارکس کا تحفہ

پشاور: قبائلی علاقے مہمند ایجنسی کے ڈپٹی کمشنر کی ہدایت پر مقامی انتظامیہ نے بچوں اور خواتین کی تفریح کے لیے خستہ حال کمیونٹی پارکوں کو دوبارہ بحال کردیا۔

تفصیلات کے مطابق ڈپٹی کمشنر مہمند ایجنسی واصف سعید کی ہدایت پر مقامی انتظامیہ نے علاقے کے خستہ حال پارک کو بحال کر کے بچوں اور خواتین کے لیے کھول دیا۔ مذکورہ پارک کی مرمت اور بحالی پر آنے والے اخراجات مقامی انتظامیہ اپنی مدد آپ کے تحت خود ادا کیے۔

اعلامیے  کے مطابق خواتین اور بچوں کے لئے اس طرح کے پارکوں کی تعمیر اور اُن کی بحالی کے لیے اقدامات کیے جائیں گے جس کے لیے  ڈپٹی کمشنر کی ہدایت پر  باقاعدہ منصوبہ بندی کی گئی۔

اعلامیے کے مطابق مکینوں کو خصوصی سہولیات فراہم کرنے کے لیے وسائل کی تخصیص، زمین کی خریداری اور وقت کا تعین ایک اہم ضرورت ہے اس لئے یہ فیصلہ کیا گیا کہ ضلع بھر میں موجود تعلیمی ادارں میں کھیل کود کے میدان دوبارہ تعمیر کیے جائیں تاکہ طلباء کی زیادی سے زیادہ تعداد مستفید ہو۔

مقامی حکومت کا ماننا ہے کہ تعلیمی اداروں میں کھیلوں کے میدان قائم ہونے سے مقامی بچے دن کے وقت کھیل سکیں گے جبکہ دوپہر کے بعد خواتین اسے بطور کمیونٹی پارک استعمال کریں گے۔

اس ضمن میں سرگرمی کے لئے فنڈز کا اہتمام اپنی مدد آپ کے تحت کیا گیا جس میں مقامی لوگوں نے اپنے طور پر رضا کارانہ تعاون پیش کیا۔

ڈپٹی کمشنر کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق پہلے مرحلے میں قلیل وسائل کے باعث 10 تعلیمی اداروں میں کھیل کود کے میدان قائم کیے گئے جس سے 21ہزار سے زائد طالبات لطف اندوز ہوں گے۔

علاوہ ازیں منتخب اسکولوں سے 5 کلومیٹر کے فاصلے پر کُل 114 تعلیمی اداروں میں 14703 طلباء زیرِ تعلیم ہیں، ضلع مہمند کی تمام تحصیلوں میں قائم کیے جانے والے کمیونٹی پارکس سے مقامی بچے اور خواتین لطف اندوز ہوسکیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں