The news is by your side.

Advertisement

متحدہ ن لیگ رابطہ: شہبازشریف کل بہادرآباد کا دورہ کریں گے

کراچی : مسلم لیگ (ن) اور ایم کیوایم پاکستان کی قیادت کے درمیان رابطہ ہوا ہے،  شہباز شریف کل ایم کیوایم پاکستان کے مرکز بہادرآباد کا دورہ کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق سندھ کی سیاست میں اہم کردار نبھانے کیلئے الیکشن کی آمد سے قبل نواز لیگ نے سیاسی جماعتوں سے رابطے تیز کر دیئے ہیں۔

اس سلسلے میں ذرائع کا کہنا ہے کہ ن لیگ ایم کیو ایم سے عام انتخابات میں تعاون اور سیٹ ایڈجسمنٹ کے حوالے سے بات چیت گی، متحدہ بہادرآباد اور متحدہ پی آئی بی کے رہنماوں نے نواز لیگ سے رابطوں کی تصدیق کردی۔

ذرائع کے مطابق شہباز شریف کل دو بجےایم کیوایم پاکستان کے رہنماؤں سے ملاقات کریں گے، وزیر اعلیٰ پنجاب کے ساتھ گورنر سندھ محمد زبیر بھی ایم کیوایم پاکستان کے مرکزجائیں گے، ملاقات میں سیاسی صورتحال، نگراں حکومت اورسیاسی ورکنگ ریلیشن شپ پربات چیت ہوگی۔

یاد رہے کہ وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف کے دورہ کراچی کے موقع پر میئر کراچی وسیم اختر نے ان سے ملاقات کی تھی، اس موقع پر باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال اور موجودہ سیاسی صورتحال پر بھی گفتگو کی گئی۔

مزید پڑھیں: دن رات کام کرکے کراچی کی روشنیاں واپس لائیں گے، شہباز شریف

علاوہ ازیں دورہ کراچی کے موقع پر پریس کانفرنس میں ان کا کہنا تھا کہ کراچی میں کام نہ ہونے کی وجوہات ہم جانتے ہیں، آج صرف بھائی چارے کی بات کررہا ہوں، ہم دن رات کام کرکے کراچی کی روشنیاں واپس لائیں گے، کراچی میں ایک گرین لائن نہیں بلکہ کئی میٹروز چلائیں گے، کراچی میں صاف پانی اور سالڈ ویسٹ کا مسئلہ بھی حل کریں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں