The news is by your side.

Advertisement

منتخب چیئرمین کے گھر حملے کا نوٹس لیا جائے،ایم کیو ایم

کراچی: متحد ہ قومی مو ومنٹ پا کستان کی رابطہ کمیٹی نے ایم کیو ایم کے منتخب ڈسٹر کٹ چیئرمین کورنگی سید نیر رضا کے گھر پر دہشت گر دوں کے حملے کی سخت تر ین الفاظ میں مذمت کی ہے۔

اپنے بیان میں رابطہ کمیٹی نے کہا ہے کہ دہشت گر دوں کو کھلی چھٹی دے کر قانون کی دھجیاں بکھیری جارہی ہیں جبکہ کر اچی کے مختلف علاقوں میں حقیقی کے کارکنوں کی کارروائیاں روز بہ رو ز بڑ ھتی جا رہی ہیں۔

رابطہ کمیٹی نے کہا کہ نیر رضا حملے کے وقت گھر پر مو جو د نہیں تھے اور ان کی عدم مو جو دگی میں ان کے اہل خا نہ کو ہراساں کیا گیا، گھر میں تو ڑ پھو ڑ کی گئی اور گھر والو ں کو سنگین نتا ئج کی دھمکیاں دی گئیں۔

رابطہ کمیٹی نے دہشت گردوں کی جانب سے گز شتہ کئی دنو ں سے لا نڈھی،کو رنگی ،ملیر ،شاہ فیصل اور لائنز ایر یامیں متعد د کا رکنان کو زخمی کرنے اور ان کے گھر وں پر تو ڑ پھو ڑ کرنے کی بھی مذمت کی۔

رابطہ کمیٹی نے گو رنر سندھ ڈاکٹر عشرت العبا د خان، وزیر اعلیٰ سندھ مر اد علی شاہ، ڈی جی رینجرز میجر جنر ل بلا ل اکبر اور آئی جی سندھ اے ڈی خواجہ سے مطالبہ کیا کہ وہ دہشت گردوں کی مجر مانہ سر گر میو ں کا نو ٹس لیں اور عوام بالخصو ص ایم کیو ایم کے کارکنان کے تحفظ کے لیے تمام ضروری اقدامات بروئے کار لائیں اور دہشت گردوں کے خلاف کارروائی کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں