The news is by your side.

Advertisement

سری لنکا کیخلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز، فاسٹ باولر محمد عامر دبئی کے لئے روانہ

لاہور : سری لنکا کیخلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز کھیلنے کے لئے فاسٹ باولر محمد عامر لاہور سے دبئی کے لئے روانہ ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق محمد عامر سری لنکا کیخلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز کھیلنے کے لئے غیر ملکی ایئرلائن کی پرواز ای کے چھ دو پانچ کے ذریعے لاہور کے علامہ اقبال انٹرنیشنل ایئرپورٹ سے دبئی کے لئے روانہ ہوئے۔

محمد عامر کو قومی ٹی ٹوئنٹی اسکواڈ کے دیگر تین کھلاڑیوں عامر یامین، عمر امین اور محمد نواز کے ساتھ گذشتہ رات روانہ ہونا تھا تاہم وہ ویزہ مسائل کے سبب کل روانہ نہیں ہو سکے تھے۔

محمد عامر سری لنکا کیخلاف کل چھبیس اکتوبر سے شروع ہونے والی تین میچوں پر مشتمل ٹی ٹوئنٹی سیریز میں قومی ٹیم کا حصہ ہیں۔

یاد رہے کہ محمد عامر سری لنکا کیخلاف دوسرے ٹیسٹ میچ میں ان فٹ ہونے کی وجہ سے ون ڈے سیریز نہیں کھیل سکے تھے اور اب فٹنس ٹیسٹ پاس کرنے پر انہیں ٹی ٹوئنٹی اسکواڈ میں دوبارہ شامل کر لیا گیا ہے۔

خیال رہے کہ پاکستان اور سری لنکا کے درمیان ٹی ٹوئنٹی سیریز کا پہلا میچ کل ابوظہبی میں کھیلا جائے گا، قومی ٹیم نے تیاریوں کو حتمی شکل دینا شروع کردی ہے۔

کپتان سرفراز ٹی ٹوئنٹی سیریزمیں کامیابی کے لئے بھی پرعزم ہیں، انکا کہنا ہے کہ تمام کھلاڑی بہترین پرفارم کررہےہیں جبکہ سری لنکن کپتان تھیسارا پریرا کا کہنا ہے کہ نوجوان کھلاڑیوں پر بھروسا ہے ٹی ٹوئنٹی سیریز جیت کر ون ڈے کا بدلہ لیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں