The news is by your side.

Advertisement

ملتان : غیرت کے نام پر قتل ہونے والے افراد کا پوسٹ مارٹم، نمازجنازہ ادا کردی گئی

ملتان : غیرت کے نام پر قتل ہونے والے افراد کی تعداد نو ہوگئی، ایک ہی گھر کے نو افراد کی نمازجنازہ گھنٹہ گھر چوک پر ادا کی گئی، پولیس نے ملزم کو اس کے باپ کیخلاف مقدمہ درج کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق ملتان میں غیرت کے نام پر قتل ہونے والوں کی تعداد نو ہوگئی، چار افراد کو مبینہ طور پر زندہ جلایا گیا، ابتدائی پوسٹ مارٹم رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ ایک بچہ اور بچی کے علاوہ دیگر افراد کے جسم پر گولیوں کے نشانات ملے ہیں۔

بچے اور بچی کی موت پھیپھڑوں میں دھواں بھرنے سے ہوئی، چار لاشیں مکمل طور پر جھلسی ہوئی تھیں، بظاہر ان چاروں کو جب آگ لگائی گئی تب ان کی سانسیں چل رہی تھیں۔

ملتان میں ایک ہی گھر کے نو افراد کی نمازجنازہ گھنٹہ گھر چوک پر ادا کی گئی، نماز جنازہ اور تدفین میں بڑی تعداد میں لوگ شریک ہوئے جو غم سےنڈھال تھے، یاد رہے کہ گزشتہ رات حسن آباد کے علاقے میں ملزم نے باپ کی مدد سے بیوی، بچوں، ساس اور سالیوں سمیت نو افراد کو فائرنگ کرکے قتل کیا اور پھرگھر کو بھی آگ لگادی۔

واقعےمیں بچ جانے والے ملزم کے سالے نے بتایا کہ بہنوئی شکی مزاج تھا اور اکثربہن سے جھگڑے بھی ہوتے تھے، پولیس کے مطابق ابتدائی پوسٹ مارٹم رپورٹ میں بتایا گیا کہ ایک بچہ اور بچی کے علاوہ دیگر افراد کے جسم پر گولیوں کے نشانات پائے گئے ہیں۔

ملتان، گھریلو جھگڑے کے دوران 9 افراد قتل، شوہر سمیت 2 ملزم گرفتار

بچے اور بچی کی موت پھیپھڑوں میں دھواں بھرنے سے واقع ہوئی، چار لاشیں مکمل طور پر جھلسی ہوئی تھیں، بظاہر جب آگ لگائی گئی تو ان کی سانسیں چل رہی تھیں، پولیس نے اجمل اور اس کے باپ ظفر کو حراست میں لے لیا ہے، ایف آئی آر میں ملزمان کیخلاف دہشت گردی کی دفعات بھی لگائی گئی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں