اتوار, مئی 26, 2024
اشتہار

منیر اکرم کی اے آر وائی نیوز کے صحافی جہانزیب علی کو دھمکیوں کی شدید مذمت

اشتہار

حیرت انگیز

نیویارک : پاکستانی مستقل مندوب منیر اکرم نے اے آر وائی نیوز کے صحافی جہانزیب علی کو دھمکیوں کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہا کہ ایسی دھمکیاں بھارتی گھناؤنے طرز عمل کا حصہ معلوم ہوتی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی مستقل مندوب نے اے آر وائی نیوز کے صحافی جہانزیب علی کودھمکیوں کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہا کہ بظاہر بھارتی ایجنسیوں سےوابستہ افرادنےدھمکیاں دی ہیں۔

منیر اکرم کا کہنا تھا کہ ایسی دھمکیاں بھارتی گھناؤنے طرز عمل کا حصہ معلوم ہوتی ہیں، عالمی صحافتی تنظیموں کو ایسے ہتھکنڈوں کےخاتمےکی جدوجہدکرنی چاہیئے ۔

- Advertisement -

مزید پڑھیں : مودی حکومت کا پردہ چاک کرنے پر بھارتی ایجنٹس کی اے آر وائی نمائندے کو قتل کی دھمکیاں

یاد رہے امریکی محکمہ خارجہ میں سوال پوچھنا بھارتیوں کو ہضم نہیں ہوا تھا اور امریکا میں بھارتی مظالم سے پردہ اٹھانے پر بھارتی ایجنٹ صحافی جہانزیب علی کے پیچھے پڑچکے ہیں۔

مودی سرکار نے اپنے ملک میں جہانزیب علی کا یوٹیوب چینل بھی بند کرنے کا مطالبہ کیا جبکہ انھیں فون اور سوشل میڈیا کے ذریعے دھمکایا جارہا ہے۔

بھارتی حکومت نے یوٹیوب انتظامیہ سے مطالبہ کرتے ہوئے جہانزیب علی کے چینل کو اپنے ملک میں قومی سلامتی کا مسئلہ قرار دیا، یوٹیوب نے جہانزیب کو آگاہ کیا کہ ان کے چینل پر اپ لوڈ ویڈیوز بھارت میں نظر نہیں آئیں گی۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں