The news is by your side.

Advertisement

سندھ میں صحت انصاف کارڈ تو چھوڑیں اسپتالوں میں ڈاکٹرز تک نہیں، مراد سعید کی سندھ حکومت پر کڑی تنقید

مانسہرہ : وفاقی وزیر مراد سعید نے سندھ حکومت پر کڑی تنقید کرتے ہوئے کہا سندھ میں صحت انصاف کارڈ تو چھوڑیں اسپتالوں میں ڈاکٹرز تک نہیں، صحافی اورعام شہری آواز اٹھائیں توقتل کردیاجاتاہے۔

تفصیلات کے مطابق مانسہرہ میں وفاقی وزیر مراد سعید نے عوامی اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے کہا تحریک انصاف کےکارکنان کا جلسہ ہمیشہ بڑا ہوتا ہے ، گزشتہ دنوں مکس اچار پارٹیوں نے جلسہ کیاتھا، پاکستان کی عوام وزیراعظم عمران خان کیساتھ ہیں۔

مراد سعید کا کہنا تھا کہ آصف زرداری کا غریب کے ساتھ کوئی تعلق نہیں ، قائدکے شہر کو کچرے کا ڈھیر بنادیاگیا ہے، عام شہری سندھ میں آواز اٹھاتے ہے تو ان کوقتل کردیاجاتاہے۔

بلاول کے حوالے سے وفاقی وزیر نے کہا کہ زرداری کا بیٹا بھی کبھی کبھار چیخیں مارناشروع کردیتاہے، زرداری کابیٹاغربت کی بات کرتا ہے، مہنگائی کی بات کرتا ہے، فرزندزرداری کاغریب سےاتناتعلق ہےجتناکلوکاانڈوں،درجن کا آلو سے۔

سندھ حکومت پر کڑی تنقید کرتے ہوئے کہا ان کا کہنا تھا کہ سندھ میں صحت انصاف کارڈتوچھوڑیں اسپتالوں میں ڈاکٹرزتک نہیں، سندھ کے اسکولوں میں استاد اور فرنیچرتک نظر نہیں آئیں گے، سندھ میں صحافی اورعام شہری آواز اٹھائیں توقتل کردیاجاتاہے۔

مراد سعید کا کہنا تھا کہ کے پی میں تعلیمی نظام کو بہتر کیااورپولیس کو بدلا، خیبرپختونخواکودہشتگردی سےنکال کرترقی کی راہ پرگامزن کیا، 200 کروڑ روپے کے منصوبوں کاافتتاح کرچکے ہیں۔

وفاقی وزیر نے کہا پاکستان میں شوگرملزآصف زرداری اورشریف خاندان کے ہیں، یہ لوگ عمران خان سے پوچھ رہے ہیں چینی کیوں مہنگی ہوگئی۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان ٹیم نے بھارت اور دیگر ٹیموں کو شکست دی ، پاکستان ٹیم سیمی فائنل میں پہنچ گئی لیکن لندن جانیوالا واپس نہیں آیا، انہوں  نےمعاہدےکیےبجلی استعمال کرونہ کروپیسےدینے ہوں گے۔

اپوزیشن کے حوالے سے مراد سعید نے کہا چینی کی طرح بہت میٹھی میٹھی بات کی جاتی ہیں، پاکستان میں شوگرملزکس کی ہیں؟زرداری اورشریفوں کی، آپ کوعوام نےویسےبھی ریجیکٹ کردیاہے، ایک لندن میں بیٹھاہے پتہ نہیں کیا بیماری ہے، اشتہاری لندن میں بیٹھا ہے اور کہتا ہےعوام سے محبت ہے۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ مشکل حالات میں بھی عمران خان نے عوام کیلئےریلیف پیکج کا اعلان کیا، انہوں نےایسےمعاہدے کیےجس سے ان کو فائدہ اور بوجھ عوام پرپڑا، عمران خان نےاسلام اورپاکستان کی نمائندگی کی ہےاورکرتے رہیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں