ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

‘ویلکم ، گڈ ٹو سی یو اور تھینک یو ویری مچ صرف عمران خان کے لئے نہیں سب کیلئے ہونا چاہئے’

اشتہار

حیرت انگیز

کراچی : مشیر قانون و ترجمان سندھ حکومت بیرسٹر مرتضی وہاب کا کہنا ہے کہ ویلکم، گڈ ٹو سی یو اور تھینک یو ویری مچ صرف عمران خان کے لئے نہیں سب کیلئے ہونا چاہئے۔

تفصیلات کے مطابق مشیر قانون و ترجمان سندھ حکومت بیرسٹر مرتضی وہاب نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ پی ٹی آئی کےشرپسندعناصرنےجوکیاوہ احتجاج نہیں دہشت گردی تھی، قوم کا شکر گزار ہوں، 9 مئی کو دہشت گردوں کی کارروائی کو مسترد اور مذمت کی۔

ترجمان سندھ حکومت کا کہنا تھا کہ دنیا بھر میں سیاسی قیادت اپنےعمل سےثابت کرتی ہےکہ آپ کالیڈرہوں، مثال نہیں ملتی کہ لیڈرخودکوچھڑاکرمرسڈیزمیں بیٹھ کرگھرچلاجاتاہے، خود پروٹوکول میں پولیس لائنز کے گھر میں رہتا ہے اور کارکنان سے کہتا ہے گرفتارہو۔

- Advertisement -

انھوں نے کہا کہ میں لوگوں کو ان کا آئینہ دکھانا چاہتا ہوں، شاہ محمودقریشی اور فواد چوہدری کو بھی سوچنے کی ضرورت ہے، ایک شخص کی انا کی خاطر پاکستان کونقصان پہنچانے نکلے تھے۔

عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے مرتضی وہاب کا مزید کہنا تھا کہ عمران خان کواپنی ذات سےاتناعشق ہےکہ خود کو چھڑوا لیتا ہے، اتنا بہادر تھا تو کہتا تب تک گھر نہیں جاؤں گا، جب تک کارکنان کو نہیں چھوڑیں گے، جو شخص اپنے لوگوں کا نہیں وہ 22کروڑعوام کا کیسے ہوگا۔

ترجمان نے کہا کہ ویلکم، گڈ ٹو سی یو اور تھینک یوویری مچ صرف عمران خان نہیں سب کیلئےہوناچاہئے، جس نے 60 ارب کی کرپشن کی اسےان الفاظ سے نوازا جاتا ہے۔

انھوں نے پی ٹی آئی چیئرمین کو مشورہ دیا کہ عمران خان نادراکودرخواست دیں انکانام وزیراعظم عمران خان لکھ دیں، شناختی کارڈ میں نام کیساتھ وزیراعظم لکھوادیں پھرعمران خان خوش ہوجائے گا۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں