The news is by your side.

Advertisement

چین میں کروناوائرس نےدنیاکیلئے خطرےکی گھنٹی بجادی

بیجنگ : چین میں کروناوائرس نے دنیا کیلئے خطرےکی گھنٹی بجادی ،کئی ممالک میں تشویش کی لہر دوڑ گئی ہے ، وائرس سےاب تک 17 افرادہلاک ہوچکے ہیں جبکہ 700 سےزیادہ افرادمیں تشخیص ہوچکی ہے۔

تفصیلات کے مطابق چین میں پھیلنے والے کرونا وائرس سے دنیا کئی ممالک میں تشویش کی لہردوڑ گئی ہے ، روس سمیت مختلف ممالک کے ائیرپورٹس پراسکریننگ بڑھادی گئی ہے ۔

جان لیواوائرس پھیلنےکے مرکزچینی شہرووہان میں پبلک ٹرانسپورٹ بندکردی جبکہ شہر سے پروازیں بھی آج سے بند ہوجائیں گی ، اسپتالوں میں ایمرجنسی نافذ ہے۔

وائرس سے اب تک 17 افراد ہلاک ہوچکےہیں جبکہ 700 سے زیادہ افراد میں تشخیص ہوچکی ہے، امریکا، جنوبی کوریا،جاپان اورتھائی لینڈ نے مزید کیسز رپورٹ کئے جانے کی تصدیق کی ہے۔

مزید پڑھیں : کرونا وائرس بے قابو، مریضوں کی تعداد 543 تک پہنچ گئی

دوسری جانب عالمی ادارہ صحت نے وائرس پر ایمرجنسی میٹنگ بلائی جس کے بعد فیصلہ کیا گیا کہ فی الوقت اس وائرس کی وجہ سے’عالمی ایمرجنسی’ نافذ نہیں کی جائے گی۔

ماہرین صحت ابھی تک اس وائرس کو پکڑ نہیں سکے اور انہیں خدشہ ہے کہ اس کی وجہ سے انسانی جانوں کا ضیاع نہ ہو۔

خیال رہے وزارت قومی صحت پاکستان نے وائرس کی منتقلی کے خدشے کے پیش نظر چین سے آنے والے تمام مسافروں کی ایئرپورٹ پر اسکریننگ کرنے کا حکم جاری کردیا ہے ، جس کے بعد چین سے آنے والے تمام مسافروں کی ہوائی اڈوں اور سرحدوں پر اسکریننگ کی جائے گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں