The news is by your side.

Advertisement

پراسرار سمندری مخلوق تعاقب میں! رونگٹے کھڑے کردینے والی ویڈیو وائرل

سوشل میڈیا پر وائرل ویڈیو میں نامعلوم ماہی گیرسمندر میں تیزی سے بوٹ چلارہا ہے جب کہ اس کے عقب میں ایک پراسرار مخلوق اس کا تعاقب کرتی نظرآرہی ہے۔

ہماری زمین پر سمندر کے گہرے پانیوں میں ایسی ایسی مخلوقات موجود ہیں جو اب تک انسانی نظروں سے پوشیدہ ہیں۔

کبھی کبھی ان ہی گہرے پانیوں میں ایسی مخلوقات ظاہر ہوتی ہیں جنہیں اس سے قبل کسی انسانی آنکھ نے نہیں دیکھا ہوتا اور بعض اوقات یہ دریافت اپنی جسمانی ہئیت سے سائنسدانوں اور محققین کو بھی حیرت سے دوچار کردیتی ہے۔

ایسا ہی کچھ حیران کن منظر حال ہی میں ایک کیمرے میں قید ہوا، جس کی ویڈیو ان دنوں سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے جس کو دیکھنے والے حیران ہونے کے ساتھ سنسنی سے دوچار ہورہے ہیں۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایک ماہی گیر اپنی بوٹ کو انتہائی تیز رفتاری سے سمندر سے گزار رہا ہے، جب کہ اس کے عقب میں اتنی ہی تیزی سے ایک سیاہ پراسرار مخلوق اس کا پیچھا کرتی نظر آتی ہے جس کی چمکتی آنکھیں اس کو مزید خوفناک بنارہی ہے، ماہی گیر اسی پراسرار مخلوق سے بچنے کے لیے انتہائی رفتار سے بوٹ چلارہا ہے۔

نامعلوم ماہی گیر کی یہ وائرل ویڈیو برازیل کے ساحلی علاقے ریو گرانڈ ڈوسل کے قریب سمندر میں بنائی گئی ہے، اصل ویڈیو کے آن اسکرین متن میں لکھا ہوا ہے کہ ’’یہ مجھ پر حملہ کرنا چاہتا تھا‘‘۔

 

یہ نامعلوم پراسرار مخلوق دیکھنے میں لمبی، پتلی اور سیاہ ہے اور بار بار پانی سے چھلانگ لگاتی اور بھاگنے والے ماہی گیر کا پیچھا کرتے نظر آتی ہے۔

بوٹ کا تعاقب کرتے ہوئے یہ تقریباْ 10 بار پانی سے باہر نکلتی ہے اور اس کی چمکتی آنکھیں اس کو مزید پراسرار اور خوفزدہ بناتی ہیں۔

بعد ازاں بوٹ کو پکڑنے میں ناکامی کے بعد یہ پراسرار مخلوق اس کا تعاقب کرنا چھوڑ دیتی ہے۔

47 سیکنڈر پر مشتمل یہ تجسس اور خوف سے بھرپور ویڈیو کلپ کئی سوسشل میڈیا سائٹ پر وائرل ہوچکا ہے اور اب تک ہزاروں صارفین اس کو دیکھ چکے ہیں۔

کچھ صارفین اسے دیکھ کر خوفزدہ اور حیران ہیں تو کچھ نے اس پر دلچسپ تبصرے بھی کیے ہیں۔

بعض صارفین نے لکھا ہے کہ چمکتی ہوئی آنکھیں دراصل روشنی منعکس ہونے کے باعث چمکتی دکھائی دے رہی ہیں۔

کئی صارفین کا کہنا ہے کہ یہ کوئی پراسرار مخلوق نہیں بلکہ سمندر میں رہنے والا ایک جانور ’’سیل‘‘ ہے۔

لیکن ’’سیل‘‘ سمندر میں 35 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے حرکت کرسکتی ہے جب کہ اس ویڈیو میں اس جانور کو انتہائی تیزرفتاری سے تعاقب کرتے دکھایا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں