The news is by your side.

Advertisement

بھارتی گاؤں میں آسمان سے پراسرار چیزیں آ گریں (ویڈیو)

ممبئی: بھارتی ریاست مہاراشٹرا کے ایک گاؤں میں آسمان سے پراسرار چیزیں زمین پر آ گریں، جس نے دیہاتیوں کو خوف زدہ کر دیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی میڈیا پر ایسی ویڈیوز اور تصاویر کی بھرمار ہو گئی ہے جن میں آسمان سے پراسرار چیزیں گرتی دکھائی دے رہی ہیں، اور مختلف قسم کی چیزیں دیہاتیوں کو ملیں۔

حکام نے بتایا کہ مہاراشٹرا میں چندر پور پولیس اور انتظامیہ نے ہفتے کی شام کو مبینہ طور پر آسمان سے گرنے والی دو اشیا کو قبضے میں لے لیا ہے، ماہرین کا کہنا ہے کہ ان کا خیال ہے کہ یہ پرزے کسی چینی سیٹلائٹ کے ہیں۔

ان چیزوں میں سے ایک گول رِنگ اور ایک دھاتی صراحی نما چیز تھی جو کہ زمین پر گرنے تک گرم تھی، اِن چیزوں کے گرنے پر جہاں دیہاتی آسمانی مخلوق کے دیہات کے قریب ہی ہونے کا خدشہ ظاہر کر رہے ہیں وہیں انٹرنیٹ صارفین کی جانب سے انھیں راکٹ کا ملبہ قرار دیا جا رہا ہے۔

ہفتہ کے روز ضلع کے سیکڑوں دیہاتیوں نے آسمان پر جلتی ہوئی چیز کو دیکھا تھا، جس سے خوف و ہراس پھیل گیا تھا، لیکن چندر پور انتظامیہ کے اہل کاروں نے کہا کہ صورت حال قابو میں ہے۔

بعض صارفین کی جانب سے کہا جا رہا ہے کہ یہ دونوں اشیا راکٹ کا ملبہ ہیں جن میں سے ایک کو راکٹ میں استعمال ہونے والے کیمیکل کی ٹنکی قرار دیا جا سکتا ہے۔

ٹویٹر پر ایک صارف نے لکھا کہ راکٹ میں استعمال ہونے والا یہ کیمیکل نہایت مضر صحت ہوتا ہے، ان دیہاتیوں کو اس آلے کو ہاتھ لگانا تو دور اس کے پاس کھڑے بھی نہیں ہونا چاہیے جب کہ دیہاتی اسے پکڑ کر باقاعدہ تصویریں بنوا رہے ہیں۔

دوسری جانب چند صارفین نے مذاقاً کہا کہ یہ پراسرار چیزیں خلائی مخلوق کے ہونے کا ثبوت ہیں، ہالی ووڈ کی فلمیں جھوٹ بولتی ہیں، خلائی مخلوق امریکا سے قبل بھارت میں آئے گی۔ ایک اور انٹرنیٹ صارف کا کہنا ہے کہ یہ کچھ بھی نہیں ہے، یہ فلم کرش 4 کی پروموشن کی جا رہی ہے۔

مہاراشٹرا کے چندر پور ضلع کی تحصیل سندواہی کے لاڈبولی گاؤں میں ہفتہ کی رات 8 بجے کے قریب 8 سے 10 فٹ قطر کی دھات کی ایک رِنگ ملی، گاؤں والوں نے جلتی ہوئی چیز کو آسمان سے گرتے ہوئے دیکھا تھا، اب اس چیز کو پولیس اسٹیشن میں رکھ دیا گیا ہے۔

ماہرین فلکیات کے مطابق آسمان سے گرتی نظر آنے والی شے کوئی شہاب ثاقب نہیں بلکہ ایک سیٹلائٹ ہے جو زمین کی فضا سے رابطے میں آنے کے بعد تباہ ہو کر مختلف علاقوں میں گرتا ہے، کام پورا ہونے کے بعد سیٹلائٹ کو عموماً کنٹرولڈ طریقے سے تباہ کر دیا جاتا ہے، لیکن ایسا معلوم ہوتا ہے کہ یہ سیٹلائٹ کنٹرول سے باہر ہو کر زمین کی فضا میں داخل ہو گیا، انھوں نے کہا کہ ریاست میں ایسا واقعہ تقریباً 15 سال بعد رونما ہوا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں