الیکشن کمیشن پری پول دھاندلی کا نوٹس لے: یاسمین راشد -
The news is by your side.

Advertisement

الیکشن کمیشن پری پول دھاندلی کا نوٹس لے: یاسمین راشد

لاہور: قومی اسمبلی کے حلقہ این اے 120 سے پاکستان تحریکِ انصاف کی امید وار ڈاکٹر یاسمین راشد کا کہنا ہے کہ انتخابات سے قبل دھاندلی کا نوٹس نہیں لیا گیا تو دھرنا دوں گی۔

تفصیلات کے مطابق ڈاکٹر یاسمین راشد نے لاہور میں صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ الیکشن کے اعلان کےبعدضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کانوٹس لیاجاسکتاہے

تحریکِ انصاف کی امید وار کا کہنا تھا کہہم اپنی انتخابی مہم میں کسی کوپریشان نہیں کررہے‘ اگر پری پول دھاندلی کانوٹس نہیں لیاگیاتو الیکشن کمیشن پردھرنادوں گی ۔

انتخابی ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی پر وفاقی وزیر کو نوٹس*

ڈاکٹر یاسمین راشد نے مسلم لیگ ن کی امید وار اور سابق نا اہل وزیراعظم کی اہلیہ کی بیماری پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ کلثوم نواز کی بیماری ان کی انتخابی مہم پر اثرپڑے گا لیکن مریم نواز مریم نوازاپنی والدہ کی مہم اچھی طرح چلاسکتی ہیں۔

انہوں نے پرویزملک پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ ’’ ان سےدرخواست ہےقوم کوبےوقوف نہ بنائیں‘ ان کوجتنی دعوتیں کھانی ہیں وہ17ستمبرکےبعدکھائیں۔

یاسمین راشد نے الزام عائد کیا کہ این اے 120 کے انتخابات میں پری پول دھاندلی کی جارہی ہے اور اس کے لئے پنجاب حکومت کے ذرائع کا استعمال کیا جارہا ہے ‘ ان کا کہنا تھا کہ سرکاری ادارے ہمارے تشہیری پینا فلیکس اتار رہے ہیں لیکن مسلم لیگ ن کے لگے رہتے ہیں۔

یاد ر ہے کہ پیپلز پارٹی کے امیدوار فیصل میر نے وفاقی وزیرِ تجارت پرویز ملک اور دیگر ن لیگی ارکان اسمبلی کے خلاف این اے 120 لاہور کے ضمنی الیکشن میں ایک امیدوار کو فائدہ پہنچانے کے لیے سرکاری مشینری کے استعمال کی شکایت کی تھی جس کے بعد ان سے تحریری جواب طلب کرلیا گیا۔


اگر آپ بلاگر کے مضمون سے متفق نہیں ہیں تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پرشیئرکریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں