The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کے وارنٹ گرفتاری کا اشتہار لندن میں بھی لگانے کا فیصلہ

اسلام آباد : قومی احتساب بیورو (نیب) سابق وزیراعظم نواز شریف کے وارنٹ گرفتاری کا اشتہار لندن میں بھی لگانے کا فیصلہ کرتے ہوئے وفاقی وزارت خارجہ سے رابطہ کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق قومی احتساب بیورو (نیب) راولپنڈی نے توشہ خانہ ریفرنس میں سابق وزیراعظم نواز شریف کا وارنٹ گرفتاری کا اشتہار لندن میں بھی لگانے کا فیصلہ کرلیا۔

نیب راولپنڈی کے آئی سی ڈبلیو ونگ نے وفاقی وزارت خارجہ سے رابطہ کیا اور وارنٹ گرفتاری کا اشتہار لندن میں نواز شریف کے گھر باہر لگانے کی ہدایت
کی۔

،ذرائع کا کہنا ہے کہ وزارت خارجہ کے ڈپٹی ڈائریکٹر یورپ کے پاکستانی سفارتخانے سے رابطہ کرکے عدالتی احکامات پر عملدرآمد کرانے کی ہدایت کردی ہے کہ وارنٹ گرفتاری کااشتہار ایون فیلڈ اپارٹمنٹ کے باہر چسپاں کیا جائے۔

ذرائع کے مطابق سفارتخانے نے فوری عملدرآمد کرانے کی یقین دہانی کراتے ہوئے کہا پاکستانی ہائی کمیشن یوکے کے اہلکار آج ایون فیلڈ جائیں گے اور پاکستانی ہائی کمیشن 16، 16اےاور17، اور17اے ایون فیلڈ میں اشتہار لگائے گا۔

اس سے قبل نیب نےنوازشریف کی طلبی کا اشتہار احتساب عدالت کےاحاطےمیں چسپاں کردیا تھا۔

گذشتہ روز قومی احتساب بیورو ( نیب ) نے توشہ خانہ ریفرنس میں سابق وزیراعظم نواز شریف کو اشتہاری قرار دینے کا نوٹس ان کی رہائش گاہ ماڈل ٹاون لاہور اور جاتی عمرہ رائونڈ پر چسپاں کیا تھا ، تاہم ن لیگ کے ورکروں نے جاتی امرا میں لگایا جانیوالا عدالتی اشتہارپھاڑ دیاتھا۔

یاد رہے اسلام آباد کی عدالت نے نوازشریف کوتوشہ خانہ کیس میں اشتہاری قرار دیتے ہوئے توشہ خانہ ریفرنس کا جواب دینے کیلئے 17 اگست تک کا آخری مہلت دی تھی ، عدالت نے کہا تھانواز شریف جان بوجھ کر عدالتی کارروائی سے مفرورہیں۔

خیال رہے توشہ خانہ ریفرنس کےمطابق آصف زرداری اورنواز شریف پر غیرقانونی طور پر گاڑیاں حاصل کرنے کا الزام ہے، غیرقانونی طورپرگاڑیاں یوسف رضا گیلانی سے حاصل کی گئیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں