سابق ایم این اے نبیل گبول نے نئی پارٹی بنانے کا اعلان کردیا -
The news is by your side.

Advertisement

سابق ایم این اے نبیل گبول نے نئی پارٹی بنانے کا اعلان کردیا

کراچی: سابق ایم این اے نبیل گبول نے پیپلز پارٹی (بے نظیر بھٹو گروپ ) کے نام سے نئی پارٹی بنانے کا اعلان کردیا۔

کراچی کے علاقے پپری میں مختلف شخصیات سے تعزیتوں کے بعد صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے نبیل گبول کاکہنا تھا کہ نئی پارٹی میں پیپلز پارٹی کے ناراض رہنماوٴں، کارکنان اور سندھ کی اہم سیاسی سماجی شخصیات کو شامل کیاجائے گا۔

انہوں نے بتایا کہ نئی پارٹی میں ارباب رحیم سمیت پیپلز پارٹی کے نامور رہنما بھی شمولیت کرینگے، نبیل گبول کاکہنا تھا کہ عدالت کی جانب سے مجھے سکیورٹی فراہم نہ کرنے پر دکھ ہوا ہے، عدلیہ نے سندھ حکومت کے دباوٴ میں آکر مجھے سیکیورٹی فراہم نہیں کی، میر ی جان کو خطرہ صرف اور صرف الطاف حسین اور آصف زرداری اور لیاری گینگ وارسے ہے، اگر مجھے قتل کردیا جائے تو یہ تینوں ذمہ دار ہونگے۔

انہوں نے کہا کہ متحدہ کے ایم این اے رشید گوڈیل پر حملہ کرنے میں متحدہ خود ہی ملوث ہے، شاہد بکک نامی کلر کو حملے سے جوڑنے کا مقصد متحدہ اپنے آپ کو کلیئر کروانا چاہتی ہے، شاہد بکک کرائے کا قاتل ہے اصل حقائق سامنے لائے جائیں، اور رشید گوڈیل کی سپاری شاہد بکک کو کس نے دی۔

ان کا کہنا تھا کہ رشید گوڈیل نے مجھے خود کہا تھا کہ متحدہ مجھے مروانا چاہتی ہے اور رشید گوڈیل کے ہسپتال کا بل بھی متحدہ نے ادا نہیں کیا۔ انہوں نے کہا کہ بلدیات انتخابات کے لئے میں نے ملیر، لیاری، کیاماڑی، گڈاپ اور دیگر علاقوں سے اپنے امیدوار کھڑے کیئے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں