The news is by your side.

Advertisement

آئندہ سال پی ایس ایل 4 کے آدھے میچ پاکستان میں ہوں گے،نجم سیٹھی

کراچی: چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی  نے   آئندہ سال پی ایس ایل کے آدھے میچ پاکستان میں کرانے کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین نجم سیٹھی نے  25مارچ  کو ہونے والے پی ایس ایل 3 کے فائنل کی تیاریوں کا جائزہ لینے کے لئے نیشنل اسٹیڈیم کا دورہ کیا اور انتظامات پر اطمینان کا اظہار کیا۔

اس موقع پرچیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی کا کہنا تھا کہ ’ہم نے کراچی میں فائنل کروانے کا وعدہ کیا تھا جواس سال پورا کررہے ہیں، پاکستان سپر لیگ سیزن 3 کے فائنل کے انعقاد سے کراچی میں 9 سال بعد کرکٹ بحال ہوئی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ کوشش ہے کہ آئندہ سال پی ایس ایل 4 کے آدھے میچ پاکستان میں ہی کھیلے جائیں،  یکم اپریل سے کراچی میں ویسٹ انڈیز سے ہونے والی سیریز بھی عالمی کرکٹ کی بحالی کے لیے خوش آئند ہے۔

نجم سیٹھی کا کہنا تھا کہ تین چار غیر ملکی ٹیمیں پاکستان آنے کے لیے رابطے کررہی ہیں لیکن رواں سال کسی بھی غیر ملکی کرکٹ ٹیم کا پاکستان آنا ممکن نہیں ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ قومی ٹیم کے جتنے بھی میچز ہوں گے وہ ملک سے باہر شیڈول ہیں، مکمل سیریز کھیلنے فی الحال کوئی ٹیم نہیں آسکتی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں