site
stats
اے آر وائی خصوصی

پاکستان میں کرکٹ بحالی کے دشمن الزامات لگا رہے ہیں، لیگل نوٹس بھیجوا رہا ہوں، نجم سیٹھی

اسلام آباد : چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ نجم سیٹھی نے کہا ہے کہ مجھ پر لگائے گئے الزامات میں کوئی نئی بات نہیں ہے دراصل پاکستان میں کرکٹ کی بحالی سے ناخوش اور اہم عہدے و مراعات نہ ملنے کے باعث کچھ لوگ مجھ پر تنقید کر رہے ہیں.

چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی اے آر وائی نیوز کے پروگرام اسپورٹس روم کے میزبان سے بات کر رہے تھے، انہوں نے کہا ہے کہ بے بنیاد الزامات لگانے پر دکھ ہوتا ہے اور جھوٹے الزامات لگانے پر نجی چینل کے خلاف قانونی چارہ جوئی کروں گا.

انہوں نے بتایا کہ مجھ پرالزام لگایا جا رہا ہے کہ 2011 میں بھارت گیا اور وہاں کسی بکی کے ساتھ رہا حالانکہ میں پاکستان کرکٹ بورڈ میں ہی 2013 میں آیا تھا اسی طرح ویسٹ انڈیز سے ہار کا بھی الزام لگایا گیا جب کہ وہ میچ پاکستان جیتا تھا.

نجم سیٹھی نے کہا کہ الزامات کی منظم سازش اس وقت بنائی گئی جب میں نے ایک سابق باؤلر نے اکیڈمی کے لیے امداد مانگنے اور کوچ بننے کی خواہش کے اظہار کو نظر انداز کرتے ہوئے میرٹ پر فیصلے کیے دراصل پاکستان میں کرکٹ کی بحالی پر بہت سے لوگ ناخوش ہیں.

انہوں نے کہا کہ مخالفین کے پیسے لگے ہوئے تھے جو میں نے بند کر دیے تو الزامات لگا رہے ہیں، پاناما پیپرز اور بکیز سمیت دیگر بے بنیاد الزامات لگائے گئے لہذا اب الزام لگانے والوں کو نوٹس دوں گا.

نجم سیٹھی کا کہنا تھا کہ اس سے قبل 35 پنکچر کا بھی الزام لگا تھا اسی طرح ایک ٹی وی کے سابق ایم ڈی اپنے گھپلوں کو روکنے کیلئے شاید الزام لگا ر ہے ہیں حالانکہ ایسے الزامات سے نقصان ہوتا ہے، پاکستان میں کھیلوں کے فرغ اور بحالی کے لیے پی سی بی کو سپورٹ کرنا چاہیے.

انہوں نے کہا کہ پاکستان ٹیم نے چیمپئنز ٹرافی جیتی تھی اوت ٹی ٹوئنٹی رینکنگ میں بھی نمبرون پر ہے لیکن مخالفین پاکستان کےعوام کی خوشیاں دیکھتے ہیں تو انہیں تکلیف ہوتی ہے کیوں کہ پاکستان میں ایسے لوگ بھی ہیں جن کی حب الوطنی پرشک کیا جاسکتا ہے.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top