The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف چاہیں تو آدھے گھنٹے میں ملک سے باہر جاسکتے ہیں، ہمایوں اختر

لاہور : مسلم لیگ ن کے رہنما ہمایوں اختر نے کہا ہے کہ نواز شریف چاہیں تو آدھے گھنٹے میں ملک سے باہر جاسکتے ہیں، مشرف کو مجرم ثابت ہونے سے پہلے جانے کی اجازت ملی تھی۔

یہ بات انہوں نے لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہی۔ ہمایوں اختر نے کہا کہ وزیر اعظم عمران خان نواز شریف کی صحت کے بارے میں بہت فکر مند ہیں، جونہی نواز شریف کی طبیعت خرابی ہوئی تو پاکستان بھر کے بہترین ڈاکٹرز ان کے پاس پہنچائے گئے اور اس وقت وہ اپنے گھر میں موجود ہیں۔

انہوں نے کہا کہ اس وقت بہت سے قانون دان بول رہے ہیں لیکن حکومت میں بھی بہت سے قانون دان بیٹھے ہیں اور ان کی جانب سے مشاورت کرکے حکومت کو سکیورٹی بانڈ لینے کا مشورہ دیا گیا ہے۔

میڈیا سے گفتگو میں ہمایوں اختر نے کہا کہ ایئر ایمبو لینس موجود ہے اورنواز شریف آدھے گھنٹے میں ملک سے باہر جاسکتے ہیں، جتنے سیکورٹی بانڈز بھرنے کا کہا گیا ہے وہ تو اس رقم کا معمولی سا حصہ بھی نہیں ہے جس کے نواز شریف پر مقدمات چل رہے ہیں۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ پرویز مشرف پر جرم ثابت نہیں ہوا تھا اوران کو مجرم ثابت ہونے سے پہلے باہر جانے کی اجازت ملی تھی۔

انہوں نے تجویز دی کہ شریف خاندان کیلئے بہتری اس میں ہے کہ سکیورٹی بانڈز پر دستخط کردیں اور بعد میں اس کو عدالت میں چیلنج کردیں۔

ہمایوں اختر نے مزید کہا کہ وزیر اعظم عمران خان نواز شریف کی صحت کے بارے میں بہت پریشان ہیں۔ حکومتی سطح پر اس وقت کسی قسم کی کوئی سیاست نہیں ہورہی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں