The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف، مریم نواز اور محمد صفدر سخت سیکیورٹی میں دوبارہ اڈیالہ جیل منتقل

لاہور : نوازشریف، مریم نواز اور محمد صفدر کو سخت سیکیورٹی میں اڈیالہ جیل منتقل کردیا گیا، تینوں قیدیوں کو سخت سیکیورٹی میں جاتی امرا سے ایئرپورٹ منتقل کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق سابق خاتون اول بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر ان کی آخری رسومات کی ادائیگی کے لیے اڈیالہ جیل کے تینوں قیدیوں سابق وزیراعظم نواز شریف، ان کی صاحبزادی مریم نواز اور داماد کیپٹن (ر) محمد صفدر کو پیرول پر رہائی کی مدت ختم ہونے پردوبارہ اڈیالہ جیل منتقل کردیا گیا۔

روانگی سے قبل نوازشریف نے کلثوم نواز کی قبر پر حاضری اور اپنی والدہ سے ملاقات کی اس موقع پر مریم نواز بھی موجود تھیں، تینوں قیدیوں کو سخت سیکیورٹی میں جاتی امراء سے نور خان ایئر بیس منتقل کیا گیا۔

بودا زاں انہیں خصوصی طیارے کے ذریعے اسلام آباد روانہ کیا گیا، ن لیگ کے صدر شہباز شریف اور دیگر پارٹی رہنما بھی تینوں قیدیوں کے ساتھ انہیں اڈیالہ جیل تک چھوڑنے گئے۔

یاد رہے کہ شہباز شریف کی درخواست پر محکمہ داخلہ پنجاب کی جانب سے تینوں افراد کو 11ستمبر کی رات 12گھنٹے کیلئے پیرول پر رہا کیا گیا تھا جس کا وقت آج شام چار بجے ختم ہوا، پیرول کی مدت میں پہلے تین دن اور بعد ازں پانچ روز کی توسیع کی گئی۔

یاد رہے کہ بیگم کلثوم نواز کا انتقال 11 ستمبر کو لندن میں گلے کے سرطان کے باعث طویل علالت کے بعد ہوا تھا، ان کی نمازِ جنازہ دو بار ادا کی گئی، ایک بار لندن میں اور دوسری بار جاتی امرا میں، انھیں 14 ستمبر کو میاں شریف کے پہلو میں سپردِ خاک کیا گیا۔

سابق وزیراعظم نواز شریف، مریم نواز اور کیپٹن (ر) صفدر ایون فیلڈ ریفرنس میں احتساب عدالت سے سزا یافتہ ہیں اور13جولائی سے اڈیالہ جیل میں قید ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں