spot_img

تازہ ترین

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

کمالیہ: بارش میں گھر کی چھت گر گئی، ماں باپ اور بیٹا جاں بحق

کمالیہ کے علاقے فاضل دیوان میں مسلسل اور تیز...

حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں اضافہ کردیا

نگراں حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں 4 روپے...

نواز شریف نے مل بیٹھ کر مشترکہ حکومت بنانے کی پیشکش کردی

لاہور: مسلم لیگ ن کے قائد نواز شریف نے مل بیٹھ کر مشترکہ حکومت بنانے کی پیشکش کردی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق لاہور میں مسلم لیگ ن کے قائد نواز شریف نے کارکنان سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جو پارٹیاں کامیاب ہوئی ہیں ان کو بھی دعوت دیں گے کہ مل کر حکومت بنائیں۔

انہوں نے کہا کہ شہباز شریف کی ڈیوٹی لگائی ہے کہ آج ہی آصف زرداری سے ملاقات کریں، شہباز شریف ایم کیو ایم پاکستان کے ساتھ ملاقات کریں۔

نواز شریف نے کہا کہ موجودہ حالات تقاضہ کرتے ہیں کہ سب مل کر ملک کو بھنور سے نکالیں، شہباز شریف کو مینڈیٹ دیا ہے، اسحاق ڈار کے ساتھ مل کر آج ہی ملاقات کریں گے۔

مسلم لیگ ن کے قائد نے کہا کہ ہمیں صرف مرکز میں اکثریت نہیں ملی پنجاب میں بھی ملی ہے، مرکز میں بھی بڑی جماعت ہیں اور پنجاب میں بھی بڑی جماعت ہیں۔

نواز شریف نے کہا کہ یوتھ کے لیے شہباز شریف کی قابل قدر خدمات ہیں، وہ لیپ ٹاپ خرید رہے ہیں آرڈر بھی دے دیا ہے، انشا اللہ اسپتالوں میں بھی مفت دوائیاں دیں گے۔

انہوں نے کہا کہ یہ فرض بنتا ہے کہ ملک کو بھنور سے نکالنے کی تدبیر کریں، پہلے بھی ملک کو بھنور سے نکالا آج بھی تدبیر کررہے ہیں، سب جماعتوں کے مینڈیٹ کا احترام کرتے ہیں، دعوت دیتے ہیں کہ زخمی پاکستان کو مشکلات سے نکالنے کے لیے ساتھ بیٹھیں۔

نواز شریف نے کہا کہ ہمارا ایجنڈا صرف اور صرف خوشحال پاکستان ہے، ہم نے ملک کے لیے کیا کیا؟ کون سے منصوبے بنائے سب کو معلوم ہے، اچھی طرح معلوم ہے کہ مسلم لیگ ن کا ٹریک ریکارڈ کیا ہے، معاشی، دفاعی، معاشرتی نظام سمیت ہر شعبے میں ملک کی خدمت کی ہے۔

ن لیگ کے قائد نے کہا کہ بار بار اس بات کے متحمل نہیں ہوسکتے کہ ملک میں انتخابات کروائیں۔

انہوں نے کہا کہ جو لوگ لڑائی کے موڈ میں ہیں ہم ان کے ساتھ لڑنا نہیں چاہتے، ہمیں ساتھ بیٹھ کر مسائل حل کرنا ہوں گے، صورتحال مستحکم کرنے کے لیے کم از کم 10 سال چاہیے۔

Comments

- Advertisement -