The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کی لاک ڈاؤن قوانین کی خلاف ورزی، لندن پولیس نے تفصیلات مانگ لیں

لندن: سابق وزیر اعظم پاکستان میاں نواز شریف کی جانب سے لاک ڈاؤن قوانین کی خلاف ورزی پر لندن پولیس نے تفصیلات مانگ لی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ایک ٹویٹر صارف نے لندن میٹرو پولیٹن پولیس کو متوجہ کیا ہے کہ نواز شریف نے لاک ڈاؤن قوانین کی خلاف ورزی کی ہے۔

ریڈیئنٹ نامی ٹویٹر صارف کی جانب سے میٹرو پولیٹن پولیس کو متوجہ کرنے پر پولیس نے مذکورہ صارف سے اس واقعے کی تفصیلات مانگ لیں۔

ٹویٹر صارف نے نواز شریف کی ہائیڈ پارک میں واک والی ویڈیو کی طرف توجہ دلائی تھی، صارف نے لکھا کہ نواز شریف نے 6 افراد اور ماسک کی پابندی کی خلاف ورزی کی ہے۔

نواز شریف کی وطن واپسی: پاکستان اور برطانیہ کے درمیان اعلیٰ سطح کے رابطے جاری

صارف نے پولیس کو پیغام بھیج کر تفصیلات مہیا کر دیں، جس پر میٹرو پولیٹن پولیس نے صارف کو جواب دیا کہ مقامی پولیس کو اس سلسلے میں آگاہ کر دیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ یہ معاملہ ایک ایسے وقت میں اٹھایا گیا ہے جب نواز شریف کی وطن واپسی کے لیے پاکستان اور برطانیہ کے درمیان اعلیٰ سطح کے رابطے ہو رہے ہیں، اس سلسلے میں وزیر اعظم عمران خان کے مشیر اور ماہر قانون ڈاکٹر بابر اعوان نے کہا ہے کہ ایکسٹرڈیشن پر متعلقہ حکام سے رابطے جلد منظر عام پر آ جائیں گے۔

دوسری طرف برطانیہ میں کرونا وائرس کی روک تھام کے سلسلے میں نئی حکمت عملی کے تحت پابندیوں کے تین درجات متعارف کرا دیے گئے، جن میں ’میڈیم، ہائی اور ویری ہائی‘ شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں