The news is by your side.

Advertisement

بالی ووڈ میں شادیوں کا سیزن، ایک اور اداکارہ پیا گھر سدھار گئیں

ممبئی: بالی ووڈ انڈسٹری میں شادیوں کا ماحول اپنے عروج پر ہے، سونم کپور کے بعد معروف اداکارہ نیہا دھوپیا بھی ساتھی اداکار کے ساتھ ازدواجی بندھن میں بند گئیں۔

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ ادکارہ نیہا دھوپیا نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر اپنی شادی کا اعلان کرتے ہوئے تصویر شیئر کی جس میں وہ ساتھی اداکار انگ بیدی کے ساتھ عروسی جوڑا زیب تن کیے نظر آئیں۔

اداکارہ نے اطلاع دی کہ میں نے اپنی زندگی کا بہترین فیصلہ کرتے ہوئے بہت اچھے دوست سے شادی کرلی اب انگد بیدی میرے شوہر ہیں، دوسری جانب انگد نے بھی  شادی کی تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’اچھی دوست اب میری بیوی بن گئی‘۔

نوبیاہتا جوڑے نے اپنے مشترکہ بیان میں مسرت کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ’اچھے دوست سے شادی کرنے کا احساس دنیا کے بہترین احساسات میں سے ایک ہے، ہم دونوں ایک دوسرے سے بہت پیار کرتے ہیں جس کی وجہ سے دونوں نے مل کر یہ فیصلہ کیا‘۔

اُن کا کہنا تھا کہ ابھی شادی کا اعلان کیا جسے ہم اپنے دوستوں، عزیزو اقارب اور دیگر حلقہ احباب سے شیئر کرنا چاہتے تھے، اس ضمن میں جلد ممبئی میں شاندار تقریب کا انعقاد بھی کیا جائے گا‘۔

حیران کُن امر یہ ہے کہ دونوں اداکاروں نے شادی کی تقریب بہت ہی مختصر رکھی گئی جس میں اخراجات بھی کم آئے، نیہا کے مداحوں نے جب اداکارہ کی شادی کا اعلان سُنا تو وہ ورطہ حیرت میں مبتلا ہوگئے کیونکہ ابھی پوری انڈسٹری میں سونم کپور کی شادی کا ہی چرچا جاری تھا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق دھوپیا اور انگد کالج دور سے ہی بہت اچھے دوست ہیں، دونوں کے ایک دوسرے کے ساتھ دیرینہ تعلقات تھے اور بعض اوقات یہ ملاقاتیں کرتے بھی دیکھے گئے۔

بالی ووڈ شخصیات نے نوبیاہتا جوڑے کو مبارک باد پیش کرتے ہوئے نیک خواہشات کا اظہار کیا اور دونوں کے لیے ہمیشہ خوش رہنے کی دعا بھی کی۔

 واضح رہے کہ انگ بیدی نے فلم ٹائیگر زندہ ہے اور ڈیئر زندگی نیہا میں اداکاری کے جوہر دکھائے علاوہ ازیں وہ دیگر ڈراموں میں بھی کام کرچکے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں