عمرو باناجہ جنرل تفریحی اتھارٹی سعودی عرب کے نئے سربراہ مقرر Banaja as new CEO
The news is by your side.

Advertisement

عمرو بن احمد جنرل تفریحی اتھارٹی سعودی عرب کے نئے سربراہ مقرر

ریاض : سعودی عرب کے اعلیٰ حکام کی جانب سے نے عمر بن احمد باناجہ کو ریاست کی جنرل تفریحی اتھارٹی کا نیا چیف ایگزیکٹو ڈائریکٹر مقرر کردیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب حاکم شاہ سلمان بن عبد العزیز کے حکم پر ریاست کی جنرل تفریحی اتھارٹی کے بورڈ آف ڈائریکٹر نے عمر بن احمد باناجہ کو سابق ایگزیکٹو ڈائریکٹر انجینئر فیصل بافرط کی جگہ نیا سربراہ مقرر کردیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ عمر بن احمد باناجہ جنرل تفریحی اتھارٹی کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر منتخب ہونے سے قبل سدکو ہولڈنگ گروپ کے مارکیٹنگ ایگزیکٹو کی حیثیت سے فرائض انجام دے چکے ہیں۔

عرب میڈیا کے مطابق عمر بن احمد باناجہ کو خصوصی سیکٹر سے لایا گیا ہے۔

غیر ملکی میڈیا کا کہنا تھا کہ عمر باناجہ سے سنہ 2011 میں سدکو ڈویلپمنٹ میں وائس چیئرمین برائے مارکیٹنگ و پبلک ریلیشن آفسیر کے طور شمولیت اختیار کی تھی، جبکہ اس سے قبل الفن السابع گروپ میں اہم عہدوں پر ذمہ داری انجام دے چکے ہیں۔

خیال رہے کہ اس سے قبل سعودی حکام کی جانب سے ریاست کے سب سے بڑے سیاحتی شہر ’نیوم سٹی‘ کے تفریحی و سیاحتی شعبے کی ایگزیکٹو ڈائریکٹر ارادھنا کوھالا نامی خاتون کو مقرر کیا گیا تھا۔

نیوم سٹی کے چیف ایگزیکٹو انجینئر نظمی النصر نے ارادھنا کوھالا کو خوش آمدید کرتے ہوئے کہا تھا کہ نئی ایگزیکٹو ڈائریکٹر کے ساتھ ملکر نیوم سٹی کو مزید بہترین بنانے کی کوشش کریں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ سیاحتی شعبے کی ذمہ داری ایک خاتون کو دینے سے نیوم سٹی کا نیا چہرہ دنیا کے سامنے آئے گا، کیوں کہ مذکورہ خاتون کے پاس سیاحت کے شعبے 70 ملکوں میں 17 برس تک خدمات انجام دینے کا وسیع تجربہ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں