جمعرات, مئی 23, 2024
اشتہار

نیو گوادر انٹرنیشنل ایئرپورٹ فلائٹس آپریشن کے لیے تیار

اشتہار

حیرت انگیز

اسلام آباد : سی اے اے ٹیم نے نیو گوادر ایئرپورٹ کو فلائٹ آپریشن کے لئے کلیئر قرار دے دیا،  23 مارچ کو  ایئر پورٹ پر فلائٹ آپریشن  کے افتتاح کرنے کا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق نیو گوادرانٹرنیشنل ایئرپورٹ فلائٹس آپریشن کے لیے تیار ہے، ذرائع نے بتایا کہ سی اے اے ٹیم نے نیو گوادر انٹرنیشنل ایئرپورٹ کے سیفٹی چیک مکمل کرلیے ہیں۔

سی اے اے ٹیم نے نیو گوادر ایئرپورٹ کو فلائٹ آپریشن کے لئے کلیئر قرار دے دیا، وزیراعظم کی جانب سے 23 مارچ کو نیوگوادر ایئر پورٹ پر فلائٹ آپریشن کا افتتاح کرنے کا امکان ہے۔

- Advertisement -

رواں سال جنوری میں گوادر ڈیویلپمنٹ اتھارٹی کے حکام نے کہا تھا کہ نیو گوادر انٹرنیشنل ایئرپورٹ نے اپنا نیا تعمیری معیار حاصل کرلیا ہے بہت جلد آزمائشی پرواز کا آغاز ہوگا۔

یہ پاکستان کا سب سے بڑا اور ملک کا دوسرا ہوائی اڈہ بھی بن جائے گا، جس میں اے ٹی آر 72 اور بوئنگ بی737 جیسے ہوائی جہازوں کے ساتھ ساتھ وائیڈ باڈی والے ہوائی جہاز جیسے ایئربس اے 380 اور بوئنگ B-747 کو ملکی اور بین الاقوامی راستوں کے لیے ایڈجسٹ کرنے کی گنجائش ہوگی۔

ہوائی اڈے کو اوپن اسکائی پالیسی کے تحت چلایا جائے گا اور اسے سی اے اے کی رہنمائی میں تیار کیا جائے گا۔

زیر تعمیر این جی آئی اے بلوچستان کے جنوب مغربی بحیرہ عرب کے ساحل پر گوادر کے موجودہ ہوائی اڈے سے 26 کلومیٹر شمال مشرق میں واقع ہے۔

Comments

اہم ترین

مزید خبریں