The news is by your side.

Advertisement

نیوزی لینڈ، پولیس اسٹیشن میں چوری کی واردات، چور 11 بندوقیں لے اڑا

ویلنگٹن: نیوزی لینڈ کی پولیس نے بتایا ہے کہ جمعے کے روز ایک چور پولیس اسٹیشن سے 11 جدید خود کار ہتھیار چوری کر کے لے گیا۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کے مطابق کارروائی میں ایک ہی چور نے حصہ لیا اور اُس نے وہ بندوقیں چرائی جو لوگوں نے کرائسٹ چرچ حملے کے بعد پولیس کو جمع کرائی تھیں۔ پولیس حکام کے مطابق مشتبہ شخص کی تلاش جاری ہے، ملزم کو سی سی ٹی وی فوٹیج میں تھانے سے فرار ہوتا بھی دیکھاگیا۔

رپورٹ کے مطابق چوری کا واقعہ نیوزی لینڈ کے شمالی آئس لینڈ میں پیش آیا، پولیس نے کارروائی کر کے وہ گاڑی برآمد کرلی جس میں مشتبہ شخص اسلحہ لے کر فرار ہوا تھا۔ ڈسٹرکٹ کمانڈر انسپیکٹر سارا سٹورٹ کا کہنا تھا کہ ’ جمعرات کے روز ہونے والے واقعے میں 1 تھانے کے اسٹور روم سے جدید ہتھیار چوری ہوئے، مذکورہ اسلحے کے حوالے سے معلومات جمع کی جارہی ہیں‘۔

مزید پڑھیں: سانحہ کرائسٹ چرچ، نیوزی لینڈ میں‌ جدید اسلحہ رکھنے پر پابندی کا بل منظور

یاد رہے کہ کرائسٹ چرچ میں گزشتہ ماہ دو مساجد پر مسلح شخص نے اندھا دھند فائرنگ کی تھی جس میں 50 سے زائد نمازی شہید ہوگئے تھے، بعد ازاں نیوزی لینڈ کی حکومت نے ہتھیار رکھنے کے قانون میں ترمیم کرتے ہوئے سخت قوانین متعارف کرائے تھے جس کے تحت لوگ اپنے خودکار اور نیم خودکار ہتھیار پولیس کے پاس جمع کراہے ہیں۔

حکومت کی جانب سے عوام کو ازخود ہتھیار جمع کرانے کے لیے 30 ستمبر تک کی مہلت دی گئی ہے، بعد ازاں جس شخص کے پاس سے اسلحہ برآمد ہوگا اسے سزا کے طور پر جیل بھیجا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں