The news is by your side.

Advertisement

نائیجیریا:‌ مسجد اور مارکیٹ میں خودکش دھماکے، 60 افراد جاں بحق

ابوجا: نائیجیریا کے شمال مشرقی علاقے میں مسجد اور مارکیٹ میں 2 خودکش بم دھماکے ہوئے جس کے نتیجے میں 60 افراد جاں بحق اور متعدد زخمی ہوگئے۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق نائیجیریا کی ریاست ایداموا میں واقع علاقے موبی بور میں 2 خودکش حملہ آوروں نے مسجد اور مارکیٹ کو نشانہ بنایا جس کے بعد ہر طرف انسانی لاشوں کے ڈھیر پھیل گئے۔

پولیس ترجمان کے مطابق ’مسجد میں ہونے والے دھماکے کے نتیجے میں 24 نمازی جاں بحق اور متعدد زخمی ہوئے جن کی ہلاکتیں بڑھنے کا خدشہ ہے جبکہ شمالی دوسرا دھماکا مارکیٹ میں ہوا جس میں 30 سے زائد افراد کے مرنے کی تصدیق ہوچکی‘۔

نائیجیریا میڈیا کے مطابق پہلا دھماکا شمالی مشرقی علاقے یولا سے 200 کلومیٹر دور واقع شہر موبی میں ہوا جس میں مسجد کو نشانہ بنایا گیا جب کہ دوسرے بمبار نے خود کو قریبی مارکیٹ میں دھماکے سے اڑایا جہاں عوام بڑی تعداد میں موجود تھے۔

عرب میڈیا سے عینی شاہدین نے گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ نوعمر لڑکا جیکٹ پہن کر  ظہر کی نماز کے وقت مسجد میں داخل ہوا اور چند ہی لمحوں میں بعد زوردار دھماکا ہوگیا جس کے بعدہرطرف دھواں بھر گیا اور چھت اڑ گئی۔

مسجد میں ہونے والے بم دھماکے کے بعد امدادی کارروائیاں جاری تھی کہ اچانک دوسرے دھماکے کی زور دار آواز سنائی دی، انتظامیہ نے اسپتالوں میں ہنگامی حالت نافذ کردی جبکہ تمام متاثرہ افراد کو اسپتال منتقل کردیا۔

حکام کے مطابق دھماکوں کی ذمہ داری تاحال کسی دہشت گرد تنظیم نے قبول نہیں کی۔ ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ 100 سے زائد زخمیوں کی حالت بہت زیادہ تشویشناک ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں