The news is by your side.

Advertisement

نشوہ کیس: دارالصحت اسپتال کا ملازم عدالت میں پیش، بیان ریکارڈ، اہم انکشافات

کراچی: شہر قائد کے علاقے گلستان جوہر میں واقع دارالصحت اسپتال میں ننھی نشوہ کوغلط انجکشن لگانے والے وارڈ بوائےمعیز کو عدالت نے چار روزہ ریمانڈ پر پولیس کے حوالے کردیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کی مقامی عدالت میں نشوہ کیس کی سماعت ہوئی جس میں پولیس نے دارالصحت اسپتال کے گرفتار ہونے والے ملازم کو عدالت مین پیش کیا۔

ملزم نے بتایا کہ میرا کوئی قصور نہیں، اس معاملے میں انتظامیہ کوپوچھا نہیں جارہا،سپروائزر اورڈاکٹرزکانام بھی بتاچکاہوں، مریضوں کودوائی دینا یا انہیں انجکشن لگانا میری ڈیوٹی میں شامل نہیں البتہ ڈاکٹرعطیہ اور مس نازکےکہنے پر نشوہ کو انجیکشن لگایا تھا۔

مزید پڑھیں: دارالصحت اسپتال میں خوفناک آتش زدگی

یہ بھی پڑھیں: کارپوریٹ سیکٹر نے دارالصحت اسپتال پر عدم اطمینان کا اظہار کردیا

آغا مغیز کی بہن کا کہنا تھا کہ بھائی کو پھنسایا گیا، اسپتال انتظامیہ نے کہا تھا کہ ذمہ داری قبول کرنے کا بیان دے دو ہم تمھیں بچا لیں گے مگر اب ہمیں مالکان کی طرف سے دھمکیاں دی جارہی ہیں۔

معیزکی بہن کا کہنا تھا کہ جس روز واقعہ پیش آیا بھائی چھٹی پر تھا، اسپتال والوں نے اُسے گھر سے بلایا اور پھر پھنسا دیا۔ اسپتال کے مالک عامر چشتی بچی کے والد سے سودے بازی کی کوشش میں لگے ہیں۔

دوسری جانب گلستان جوہرمیں دارالصحت اسپتال کے خلاف بینرلگ گئے، شہریوں نے اسپتال بند کرنےکا مطالبہ کردیا، علاوہ ازیں سوئی گیس اورقومی ایئرلائن نے ملازمین کو علاج کی غرض سے دارالصحت اسپتال جانےسےمنع کردیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں