The news is by your side.

Advertisement

پشاور سے الیکشن لڑنےکا اعلان، کزن نے کنگ خان کے لیے بڑی مشکل کھڑی کردی

پشاور: خیبرپختونخواہ سے تعلق رکھنے والی معروف بالی ووڈ اداکار کنگ خان کی کزن نے الیکشن لڑنے کا اعلان کرنے کے ساتھ ہی شاہ خان کے لیے بھارت میں مشکلات کھڑی کردیں۔

تفصیلات کے مطابق  شاہ رخ خان کے آبائی علاقے پشاور قصہ خوانی بازار کے محلے شاہ ولی قتال سے تعلق رکھنے والی کنگ خان کی چچا زاد بہن نور جہاں نے عام انتخابات میں جنرل نشست سے الیکشن لڑنے کا اعلان کیا۔

نور جہاں کا کہنا تھا کہ میں شاہ رخ کی چچا زاد بہن ہوں اور آج بھی ہم رابطے میں ہیں مگر یہ تعلقات سیاست یا میری حب الوطنی پر اثر انداز نہیں ہوسکتے، اُن کا کہنا تھا کہ پشاور کے صوبائی حلقے پی کے 77 سے آزاد امیدوار کے طور پر الیکشن لڑوں گی تاکہ خواتین کے حق میں اسمبلی فارم سے آواز بلند کروں۔

کنگ خان کی کزن نے الیکشن لڑنے کا اعلان کیا تو پڑوسی ملک بھارت میں یہ خبر جنگل میں آگ کی طرح پھیل گئی، کئی میڈیا چینلز نے اسے سنسنی کے طور پر پیش کیا تاکہ انتہا پسندوں کے مسلمان اداکار کے خلاف جزبات کو بھڑکایا جاسکے۔

ایک صارف نے سوشل میڈیا پر شاہ رخ خان سے سوال کیا کہ ’کیا یہ سچ ہے آپ کی کزن پاکستان میں الیکشن لڑ رہی ہیں؟ آپ بھارت سے پیسہ کماتے ہیں جبکہ آپ کی بہن ہمارے دشمن ملک میں الیکشن لڑ رہی ہیں، آخر یہ کون سا ایجنڈا ہے؟‘ْ

میانک مانی نامی صارف کا کہنا تھا کہ ’اب سمجھ آیا شاہ رخ خان پاکستان کو کیوں پسند کرتے ہیں‘۔

ایک اور صارف نے لکھا کہ ’شاہ رخ خان کی پاکستان سے محبت کی یہی وجہ ہے، میرے خیال سے انہیں بھی پاکستان کے انتخابات میں حصہ لینا چاہیے‘۔

گجریتی نامی صارف نے کنگ خان کو مبارک باد دیتے ہوئے کہا کہ ’ایک کام کرو کہ پاکستان چلے جاؤ اور بھارت واپس کبھی نہیں آنا‘۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں