The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس، نیویارک کے اسکول ستمبر تک بند رکھنے کا اعلان

نیویارک: امریکی ریاست نیویارک کے میئر نے اسکولوں کو ستمبر تک بند رکھنے کا اعلان کردیا گیا اس سے پہلے کرونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے 16 مارچ تک اسکولز بند رکھنے کا اعلان کیا گیا تھا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق نیویارک کے میئر بل ڈی بلیسیو نے ہفتے کے روز اعلان کیا کہ نیویارک شہر میں 1.1 ملین طلبا پبلک اسکول سسٹم کو باقی اسکول سال کے لیے بند کردیا جائے گا۔

نیویارک سٹی کے سرکاری اسکول کرونا وائرس کے پھیلنے کا مرکز امریکا ہے اور وہاں کے اسکول 16 مارچ سے بند ہیں، ہدایات آن لائئن منتقل کرنے کے ایک وسیع پیمانے پر کوشش نے شہر میں مخلوط کامیابی حاصل ہے جہاں کم آمدنی والے طلبا کو اپنے ورچوئل کلاس رومز میں جڑنے کے لیے وائی فائی اور آلات کی کمی ہے۔

ڈی بلیسبو نے اسکولوں کو بند کرنے کی مخالفت کی یہاں تک کہ اس شہر نے اپنی پہلی اموات کرونا وائرس سے ریکارڈ کیں، انہیں خدشہ ہے کہ صحت کی دیکھ بھال کرنے والے کارکنوں کو بچوں کی دیکھ بھال کے لیے گھر میں رہنا پڑے گا اور سیکڑوں ہزاروں غریب طلبہ مفت اسکول میں کھانے کے بغیر بھوکے رہ جائیں گے۔

واضح رہے کہ بروکلین اور کوئنز میں سب سے زیادہ تصدیق شدہ کیسز اور اموات کے ساتھ ہی جمعہ کو شہر میں ہلاکتوں کی تعداد 5065 ہوگئی، نیویارک میں 512170 سے زیادہ تصدیق شدہ کیسز ہیں اور کم از کم 8447 افراد کی موت ہوچکی ہے۔

میئر نے پریس بریفنگ کے دوران کہا کہ اس فیصلے کے بارے میں کچھ آسان نہیں ہے، انہوں نے کہا کہ باقی اسکولوں کو بند کرنا تکلیف دہ ہے لیکن وائرس سے بچاؤ کے لیے یہ ناگزیر تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں