The news is by your side.

Advertisement

پیٹرول کے بعد عوام پر ایک اور بم گرادیا گیا

اسلام آباد : اوگرا نے ایل پی جی قیمتوں میں ہفتہ میں دوسری بار اضافہ کردیا ، جس کے بعد ایل پی جی کی قیمت ایک سو پانچ روپے کلو ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق پیٹرول کے بعد عوام پر ایل پی جی بم بھی گرادیا،ایل پی جی کی قیمت میں فی کلو 5 روپے اضافہ کردیا گیا، جس کے بعد ایل پی جی کی قیمت ایک سو پانچ روپے کلو ہوگئی۔

گھریلو سلنڈر کی قیمت میں پچاس روپے جبکہ کمرشل سلنڈر کی قیمت میں دو سو روپے بڑھائی گئی، ایل پی جی کی قیمت بڑھانے میں سرکاری ایل پی جی مار کیٹنگ کمپنیاں PSO-SSGC-FON GAS /PARCO بازی لی گئی ۔

اوگرہ کی جانب سے جون 2020 کیلئے مقرر کردہ ایل پی جی کی قیمت میں مزید اضافے کا خدشہ ظاہر کیا ہے۔

چیئرمین ایل پی جی انڈسٹریز ایسوسی ایشن پاکستان عرفان کھوکھر نے کہا کہ ایس ایس جی سی حکومت کو بدنام کرنے میں کامیاب ہو گئی ، حکومت ایل پی جی کی قیمتوں میں اضافے کا فوری نو ٹس لے ورنہ حالات مزید خراب ہو جائیں گے۔

ایل پی جی ڈسٹری بیوٹرز ایسویسی ایشن نے وفاقی حکومت سے گیس کی تقسیم کار کمپنی سوئی سدرن گیس کمپنی کے بورڈ کو تحلیل کرنے کا مطالبہ کر دیا ہے۔

ایس ایس جی سی کی جانب سے جامشورو جوائنٹ وینچر جے جے وی ایل کے ساتھ ایل پی جی گیس پروسیسنگ کا معاہدہ ختم ہوگیا ہے ، ایل پی جی ڈسٹری بیوٹرز ایسوسی ایشن کا کہنا ہے کہ معاہدہ ختم ہونے سے قومی خزانے کو سالانہ 4 ارب کے قریب نقصان برداشت کرنا پڑے گا اور صارفین مہنگی گیس خریدنے پر مجبور ہیں۔

دوسری جانب ایل پی جی کی قیمتوں کےحوالے سے اوگرا کے ترجمان نے بیان میں کہا ہے کہ ایل پی جی قیمتیں اوگرا کےاعلان کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق ہیں، بعض عناصر جان بوجھ کر غلط اطلاعات پھیلا رہے ہیں، اوگراکی طے قیمتوں سےزیادہ کی فروخت پر کارروائی ہوگی۔

عمران غزنوی کا کہنا تھا کہ اوگرا اور ضلع انتظامیہ صورت حال پر فوری ایکشن لیں گے ، اوگرا اور ضلع انتظامیہ صورتحال پر فوری ایکشن لیں گے ، گھریلو سلنڈر کی قیمت 1298.31 روپے مقرر کی گئی تھی ، اوگرا نے جون کیلئے 110 روپے فی کلو گرام مقرر کی تھی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں