The news is by your side.

Advertisement

ایل پی جی کی قیمتوں میں‌ بڑا اضافہ

اسلام آباد: آئل اینڈ گیس ریگولیٹری اتھارٹی (اوگرا) نے ایل پی جی گیس کی قیمت میں اضافے کا نوٹی فکیشن جاری کردیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق اوگرا نے ماہِ اگست کیلئے ایل پی جی کی قیمت میں اضافے کا نوٹی فکیشن جاری کیا، جس کے مطابق فی کلو کی قیمت میں 9 روپے 58 پیسے کا اضافہ کیا گیا ہے۔

اوگرا نوٹی فکیشن کے مطابق ایل پی جی کا 11.8 کلوگرام گھریلوسلینڈر 113 روپے7 پیسےاضافے کے بعد 2 ہزار دو روپے تک پہنچ جائے گا۔

نوٹی فکیشن میں بتایا گیا ہے کہ ایل پی جی کی نئی قیمتوں کا اطلاق یکم اگست سے 31 اگست تک 2021ہوگا۔ ماہِ اگست میں گھریلوسلینڈر کی نئی قیمت2002 روپے7 پیسے تک پہنچ جائے گی جبکہ جولائی میں ایل پی جی کے گھریلوسلنڈر کی قیمت 1889 روپے57 پیسےتھی۔

مزید پڑھیں: پیٹرول کی قیمت میں کتنا اضافہ ہورہا ہے؟ شہباز گل نے بتادیا

یہ بھی پڑھیں: پہلی بار گرمیوں میں ایل پی جی کی قیمت تاریخ کی بلند سطح تک پہنچ گئی

یاد رہے کہ ایک روز قبل حکومت نے اوگرا سفارش پر پیٹرول کی فی لیٹر قیمت میں ایک روپے 71 پیسے اضافے جبکہ ڈیزل کی قیمتیں برقرار رکھنے کا اعلان کیا۔

وزیراعظم عمران خان کے معاونِ خصوصی برائے سیاسی ابلاغ شہباز گل نے بتایا تھا کہ 27 ممالک میں پیٹرول کی قیمت پاکستان سے کم ہے اور 140 ممالک میں پیٹرول کی قیمت پاکستان سے زیادہ ہے، دنیا میں پیٹرول کی اوسط قیمت 1.19 ڈالر فی لیٹر ہے جبکہ پاکستان میں قیمت 0.72 ڈالر فی لیٹر پر موجود ہے۔

انہوں نے کہا تھا کہ وزیراعظم نے ڈیزل کی قیمتوں میں اضافے کی سمری مسترد کردی کیونکہ اس میں اضافے سے عام آدمی متاثر ہوتا ہے۔ شہباز گل نے یہ بھی لکھا کہ کرونا کی وجہ سے پوری دنیا مہنگائی کی زد میں ہے، حکومت پیٹرولیم مصنوعات پر تقریباً صفر کے قریب ٹیکس وصول کررہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں