The news is by your side.

کیا آپ 60 سیکنڈ میں چھپے ہوئے دریائی گھوڑے کو تلاش کرسکتے ہیں؟

گزشتہ دنوں ہم نے ایسی کئی پہیلیوں کے بارے میں جانا جو انسان کے ذہن کو مخمصے میں ڈال دیتی ہیں اور اسے حل کرنے والے صارفین اپنا سر کھجانے لگتے ہیں۔

چاہے وہ تصویری پہیلی ہو یا پینٹنگ کے اندر چھپی ہوئی کوئی چیز، اس طرح کی پہیلیوں کو حل کرنے میں ہمیشہ مزہ آتا ہے۔

اب اس تصویر کو ہی لیجئے اس میں ایک ایسا جانور چھپا ہوا ہے جو سائز میں بہت بڑا بھی ہے لیکن آپ کی آنکھوں سے اوجھل ہے اور یہی اس پہیلی کی خاص بات ہے۔

Viral Optical Illusion: Can You Find The Hippopotamus Hiding Among Flamingos in 60 Seconds?

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی یہ تصویری پہیلی ذہن جو الجھانے کیلئے کافی ہے اس تصویر میں ایک خوبصورت پس منظر دکھایا گیا ہے، چھوٹے سے تالاب کے چاروں طرف تھوڑی سی زمین اور ہریالی ہے۔

تصویر میں آپ کو درجنوں سارس دکھائی دے رہے ہوں گے لیکن ان کے درمیان ایک دریائی گھوڑا بھی ہے جس نے خود کو پانی کے اندر چھپا رکھا ہے لیکن وہ نظر بھی آرہا ہے بس دیکھنے والی آنکھ چاہیے۔

تو، کیا آپ 60 سیکنڈ یعنی صرف ایک منٹ میں اس چھپے ہوئے دریائی گھوڑے کو تلاش کرنے کا چیلنج قبول کرتے ہیں؟ اگر آپ نے چیلنج قبول کرلیا تو نیچے کمنٹ باکس میں اپنے جواب اور دورانیے سے آگاہ کریں۔

اب ہم آپ کو اس کا صحیح جواب بتاتے ہیں

بہت سے صارفین اس دریائی گھوڑے تک مقررہ وقت میں نہیں پہنچ پائے جن کی آسانی کیلئے ہم بتا دیتے ہیں کہ وہ کس جگہ چھپا ہوا ہے۔

تصویر کے نیچے دائیں طرف دیئے گئے گول دائرے میں پانی میں غور سے دیکھیں، آپ ڈوبے ہوئے اس دریائی گھوڑے کے کان اور آنکھیں پانی سے باہر نکلتے ہوئے باآسانی دیکھ سکیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں