The news is by your side.

Advertisement

آپ کو اس تصویر میں سب سے پہلے کیا نظر آیا؟

پہیلیاں ہوں یا ذہنی آزمائش کے دلچسپ سوالات صرف دماغ کو فعال ہی نہیں کرتے بلکہ اسے بُوجھنے کا انداز آپ کی شخصیت کے راز بھی کھول سکتا ہے۔

جی ہاں ایک ایسی ہی ایک مشق آج ہم آپ سے کروانے جارہے ہیں جو آپ کی شخصیت کے پوشیدہ پہلوؤں کو اجاگر کرکے آپکو بھی اور بھی حیران کردے گی۔

دیگر دلچسپ پہیلیوں کی طرح یہ بھی ایک نہایت دلچسپ پہیلی ہے، اسے آپ یقیناً تیز نگاہوں سے بوجھ سکتے ہیں لیکن ہوسکتا ہے صرف یہی کافی نہ ہو اور آپ کو تیز دماغ کی بھی ضرورت پڑے۔

اولیگ شوپلائیک نامی آرٹسٹ کی یہ پہیلی اینمل اونلی نامی فیس بک پیج پر شیئر کی گئی ہے جو سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہورہی ہے۔

یہ نظروں کو چکرا دینے والی ایک ایسی تصویری پہیلی ہے جو آپ کو بتائے گی کہ لوگ آپ کی شخصیت کے بارے میں سب سے پہلے کس بات کا نوٹس لیتے ہیں۔

عام طورپر ایسی پہیلیوں کو زیادہ سنجیدہ نہیں لیا جاتا لیکن بات اگر اپنی ذات کے متعلق ہو تو اس میں دلچسپی کا پہلو مزید بڑھ جاتا ہے کیونکہ اپنے متعلق آراء سننا یا پڑھنا سب کو اچھا لگتا ہے۔

اس تصویر کے تین نمایاں پہلو ہیں کہ جن پر دیکھنے والی نظر سب سے پہلے پڑسکتی ہے لیکن پہلی نظر جس چیز پر پڑے گی وہ چیز آپ کی شخصیت کے راز کھول دے گی۔

پہلے نمبر پر گھوڑا :
اگر آپ نے اس تصویر میں گھوڑے کو سب سے پہلے دیکھا تو اس کا مطلب ہے کہ لوگ ان لوگوں کو پہلے دیکھتے ہیں جن سے آپ ملتے ہیں۔

موسیقار :
اگر آپ نے موسیقار کو پائپ سگریٹ پیتے ہوئے دیکھا ہے، تو اس کا مطلب یہ ہے کہ لوگ آپ کی حس مزاح کو پہلے محسوس کرتے ہیں۔

آپ کا منفرد عالمی نظریہ اور طرز عمل ارد گرد کے لوگوں کو اپنی طرف متوجہ کرسکتا ہے، آپ تقریباً ہر ایک کو اپنی طرف متوجہ کرسکتے ہیں جن سے آپ ملتے ہیں لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو ہر ایک کو اپنا قریبی دوست بنانے کی ضرورت ہے۔

سربراہ
اگر آپ نے اس بڑے سر کو پہلے دیکھا تو اس کا مطلب یہ ہے کہ لوگ آپ میں یہ بات دیکھیں گے کہ آپ لوگوں کو کس طرح آرام دہ محسوس کرتے ہیں۔

اس کے علاوہ آپ اپنے ارد گرد کے لوگوں کو اپنے اخلاق اور کردار سے کس طرح خوش رکھنے کی صلاحیت رکھتے ہیں، گرم جوش مصافحہ اور مہربان مسکراہٹ سے لبریز آپ کی سننے کی صلاحیتیں آپ کا لہجہ اور برتاؤ اس میں مزید اضافہ کرتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں