The news is by your side.

ذہانت کا امتحان : اس تصویر میں کتنی بلیاں ہیں؟ 20 سکینڈ میں جواب دیں

تصویری پہیلیاں صرف دماغ کو فعال ہی نہیں کرتیں بلکہ اسے بوجھنے کا انداز آپ کی شخصیت کے راز بھی کھول سکتا ہے۔

اس بار ہم آپ کے لیے ایک اور تصویری چلینج لے کر آئے ہیں، ان میاں بیوی اور بیٹی کے ساتھ ان کی دو بلیاں بھی موجود ہیں جنہیں آپ نے تلاش کرنا ہے اور وہ بھی صرف 20 سیکنڈ میں۔

ہمارا یہ چیلنج ہے کہ صرف ذہین اور باصلاحیت افراد ہی اس تصویر میں چھپی دو بلیوں کو 20 سیکنڈز میں پہچان سکتے ہیں۔

اس تصویر میں بلی ڈھونڈنا بلاشبہ آسان نہیں ہے لیکن یہ دماغ کو ہلا دینے والی تصویر ہے، آپ کو اس میں صرف ایک خاندان نظر آرہا ہے، لیکن یقین مانیے کہ ان افراد کے درمیان دو بلیاں بھی ہیں۔

Jagranjosh

بلیاں بہت مزے سے ان کے درمیان محو استراحت ہیں اور آپ نے صرف بیس سیکنڈ میں ان دونوں کا پتا لگانا ہے کہ یہ کیسے اور کہاں پر موجود ہیں۔

مندرجہ بالا تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایک آدمی صوفے پر بیٹھا اخبار پڑھ رہا ہے اس کی بیوی اس کے سامنے والی کرسی پر بیٹھی ہے اور ان کی بیٹی فرش پر کھیل رہی ہے۔

اگرچہ میاں بیوی اور ان کی بیٹی کو کمرے میں تلاش کرنا آسان ہے لیکن چھپی ہوئی بلیوں کو دیکھنے میں آپ کو تھوڑا وقت لگ سکتا ہے۔ آپ کو تصویر کو مزید قریب سے دیکھنے کی ضرورت ہے۔

مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ آپ اپنے دماغ کو مشکل پہیلیوں کے ساتھ جتنا زیادہ مشغول رکھیں گے، آپ ذہنی طور پر اتنے ہی مضبوط اور ہوشیار ہوں گے۔

حقیقی آئی کیو ٹیسٹ لینا آپ کے آئی کیو لیول کو جاننے کا ایک اچھا طریقہ ہے، اس تصویری پہیلی کو ہیکٹک نک نامی شخص نے سوشل میڈیا پر پوسٹ کیا ہے۔

جواب دیکھیں

Jagranjosh

اگر آپ اب بھی ان بلیوں تک نہیں پہنچ پائے تو آئیے ہم آپ کی یہ مشکل آسان کیے دیتے ہیں، آدمی کے پیروں کو غور سے دیکھیں تو ان کے نیچے ایک بلی لیٹی ہوئی ہے جبکہ دوسری بلی خاتون کی گود میں لیٹی ہوئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں