The news is by your side.

Advertisement

اتحادی جماعتوں کی ناراضی دور کرنے کے لیے پیکج ڈیل تیار

کراچی: اتحادی جماعتوں اور اپنے ناراض ارکان کو منانے کے لیے پی ٹی آئی کی وفاقی حکومت نے پیکج ڈیل تیار کر لی۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی حکومت نے سندھ میں ارکان قومی اسمبلی کو 15,15 کروڑ کے ترقیاتی فنڈز دینے کا فیصلہ کر لیا ہے، خصوصی ترقیاتی فنڈز پر ایم این ایز کی تجویز کردہ اسکیمیں شروع ہوں گی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق ایم کیو ایم اور جی ڈی اے ارکان قومی اسمبلی کو بھی 15 کروڑ کے ترقیاتی فنڈز ملیں گے، وفاقی حکومت نے کراچی میں 100 آر او پلانٹس لگانے کا بھی فیصلہ کیا ہے، اس منصوبے کا آغاز آیندہ ماہ سے ہوگا، منصوبے کے تحت جدید ٹیکنالوجی کے حامل کنٹینر آر او پلانٹس لگائے جائیں گے۔

رپورٹ کے مطابق ارکان قومی اسمبلی کو رواں اور گزشتہ مالی سال کے ترقیاتی فنڈ دیے جا رہے ہیں۔

حکومتی وفد سے ملاقات ، ایم کیو ایم کا ایجنڈا

اس سلسلے میں پی ٹی آئی رکن اسمبلی خرم شیر زمان نے کہا ہے کہ جو کام 70 سال میں کوئی نہیں کر سکا وہ پی ٹی آئی حکومت کرنے جا رہی ہے، ایم کیو ایم اور جی ڈی اے ارکان کو بھی ترقیاتی فنڈز ملیں گے، ارکان سندھ اسمبلی کو ترقیاتی فنڈز گورنر ایس آئی، ڈی سی ایل کے ذریعے دیں گے۔

خیال رہے کہ سندھ میں پی ٹی آئی حکومت کے اتحادی ایک عرصے سے کیے گئے وعدوں کو پورا نہ کیے جانے پر وفاق سے ناراض ہیں، اس سلسلے میں کئی بار مذاکرات بھی ہوئے تاہم کوئی نتیجہ برآمد نہ ہو سکا، ایم کیو ایم کا کہنا تھا کہ وعدے پورے کرنے کے لیے ایک بار پھر وعدے کیے جاتے ہیں، خالد مقبول صدیقی نے وزارت سے استعفیٰ بھی دے دیا تھا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں