site
stats
پاکستان

سیکریٹری خارجہ کی قیادت میں پاکستانی وفد کا دورہ کابل: حملوں‌ کی مشترکہ تحقیقات کی پیش کش

دورے کا مقصد پاک افغان مشترکہ ورکنگ گروپس فعال کرنا تھا

اسلام آباد: ترجمان دفترخارجہ کے مطابق سیکریٹری خارجہ تہمینہ جنجوعہ کی سربراہی میں پاکستانی وفد نے کابل کا دورہ کیا، جس کا مقصد مشترکہ ورکنگ گروپ فعال کرنا ہے.

ترجمان دفترخارجہ ڈاکٹر محمد فیصل کے مطابق سیکرٹری خارجہ کی قیادت میں‌ وفد نے کابل کا دورہ کیا، جہاں پاک افغان پہلے ورکنگ گروپ کا اجلاس ہوا۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان سیکریٹری خارجہ تہمینہ جنجوعہ کی قیادت میں پاکستانی گروپ نے اجلاس میں شرکت کی۔ کابل کے دورہ کا مقصد دو طرفہ تعاون بڑھانا تھا.

ترجمان کے مطابق تہمینہ جنجوعہ نے افغانستان کو کابل میں ہونے والے حملے کی مشترکہ تحقیقات کی پیشکش کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان دہشتگردی کے حملوں کی مذمت کرتا ہے۔

 

ترجمان کے مطابق دورے میں دہشت گردی اور افغان مہاجرین کی واپسی سمیت مختلف معاملات پر گفتگو ہوئی، پاکستان افغانستان ایکشن پلان برائے یکجہتی پر مثبت پیش رفت ہوئی.

کابل ملٹری اکیڈمی حملہ: پاکستان دفتر خارجہ کی شدید مذمت

دفترخارجہ کے مطابق چند اہم معاملات پر دونوں ملکوں میں اتفاق رائے ہونا باقی ہے، بات چیت جاری رکھ کر اتفاق رائے پیدا کیا جا سکتا ہے.

مشترکہ ورکنگ گروپ کا اگلا اجلاس 9 اور 10 فروری کو اسلام آباد میں ہوگا.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top