تیسرا ٹی ٹوئنٹی: پاکستان نے ویسٹ انڈیز کو ہرا کرکلین سوئپ کرلیا -
The news is by your side.

Advertisement

تیسرا ٹی ٹوئنٹی: پاکستان نے ویسٹ انڈیز کو ہرا کرکلین سوئپ کرلیا

ابوظہبی : پاکستان نے ورلڈ چیمپئن ویسٹ انڈیز کو ٹی ٹوئنٹی میں کلین سوئپ کردیا، کپتان سرفراز احمد کی شاندار حکمت عملی کے باعث پاکستان نے فارمیٹ کے تینون میچ باآسانی جیت لی۔

match1

عماد وسیم میں آف دی میچ اور مین آف دی سیریز کے حقدار قرار پائے۔

match2

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان جاری تین میچز کی ٹی ٹوئنٹی سیریز اپنے اختتام کو پہنچ گئی، آخری میچ میں شاہینوں نے کالی آندھی کو آٹھ وکٹوں سے شکست دے دی۔

match3

ویسٹ انڈیز کے ایک سو چار رنز کے جواب میں پاکستان نے مطلوبہ ہدف 15.1 اوور میں پورا کرلیا اور اس کے صرف دو کھلاڑی آؤٹ ہوئے.

match4

دبئی کے بعد ابو ظہبی کا میدان بھی پاکستان کے نام رہا، تیسرے اور آخری ٹی ٹوئنٹی میچ میں باؤلرز کی عمدہ کارکردگی کے باعث ویسٹ انڈیز ٹیم بڑا اسکور کرنے میں ناکام رہی اور مقررہ 20 اوورز میں قومی کرکٹ ٹیم کو جیت کے لیے 104 رنز کا ہدف دیا۔

match5

شعیب ملک 37 رنز کے ساتھ سرفہرست رہے جبکہ بابر اعظم 27 رنز کے ساتھ دوسرے نمبر پر رہے۔

match6

پاکستان کی جانب سے ہدف کے تعاقب میں اوپنرز خالد لطیف اور شرجیل خان نے کھیل کا آغاز کیا۔ خالد لطیف 21 اور شرجیل خان 11 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے۔

match7

اس سے قبل قومی کرکٹ ٹیم نے ٹاس جیت کر مخالف ٹیم کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی۔ ویسٹ انڈیز ٹیم کے بلے بازوں نے ابتدائی اوورز میں جارحانہ کھیل پیش کرنے کی کوشش کی تاہم بائیں ہاتھ سے باؤلنگ کروانے والے پاکستانی اسپینر عماد وسیم نے تیسرے اوور کی دوسری بال پر اوپنر جانس چارلس کی وکٹ حاصل کرلی۔

ویسٹ انڈیز نے مقرررہ 20 اوور ز میں 5 وکٹوں کے نقصان پر 103رنز بنائے جس میں سیمیول 42رنز کے ساتھ سرفہرست رہے جبکہ پولارڈاور پوران16،16رنز کے ساتھ دوسرے نمبر رہے۔

پاکستان کی جانب سے عماد وسیم نے شاندار بالنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے مخالف ٹیم کے تین کھلاڑیوں کو پولین پہنچایا جبکہ محمد نواز نے ایک وکٹ حاصل کی۔

آخری معرکے کے لیے دونوں ٹیم میں 2،2 تبدیلیاں کی گئیں ، پاکستان نے وہاب ریاض اور حسن علی کی جگہ محمد عامر اور رومان رئیس کو ٹیم کا حصہ بنایا جب کہ ویسٹ انڈیز نے کیسرک ولیمز اور چیڈوک والٹن کو ٹیم میں شامل کیا.

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں