spot_img

تازہ ترین

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

کمالیہ: بارش میں گھر کی چھت گر گئی، ماں باپ اور بیٹا جاں بحق

کمالیہ کے علاقے فاضل دیوان میں مسلسل اور تیز...

حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں اضافہ کردیا

نگراں حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں 4 روپے...

پاک ایران گیس پائپ لائن منصوبے پر امریکا نے صاف انکار کر دیا

پاکستان ایران گیس پائپ لائن منصوبے پر امریکا نے...

پاکستان کو غزہ میں جاری اسرائیلی افواج کی جارحیت پر شدید تشویش ہے، ترجمان دفتر خارجہ

اسلام آباد: ترجمان دفتر خارجہ نے کہا ہے کہ پاکستان کو غزہ میں جاری اسرائیلی افواج کی جارحیت پر شدید تشویش ہے، پاکستان غزہ میں فوری جنگ بندی کا مطالبہ کرتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ہفتہ وار بریفنگ میں ترجمان دفترخارجہ نے کہا کہ مختلف ممالک کی جانب سے غزہ میں انروا کی فنڈنگ روکنے کے اقدام کی ہم مذمت کرتے ہیں، اور فلسطینیوں کے ساتھ اظہار یکجہتی کرتے ہیں، غزہ کے لوگوں کی تکلیفیں دور کرنے کے لیے جلد اقدامات کیے جانے چاہئیں۔

ترجمان نے مطالبہ کیا کہ غزہ میں جاری کشیدگی ختم کر کے جنگ بندی کی جائے، پاکستان کو فلسطینی پناہ گزینوں کے لیے فنڈنگ کی معطلی کے فیصلے پر گہری تشویش ہے۔

ترجمان نے کشمیر سے متعلق کہا آئندہ ہفتے پاکستان میں کشمیریوں سے یوم یکجہتی کشمیر منایا جائے گا، اور پاکستان کشمیر کی سیاسی، سماجی، اخلاقی اور سفارتی حمایت جاری رکھے گا، پاکستان مقبوضہ کشمیر کا حل اقوام متحدہ کی قراردادوں کے مطابق چاہتا ہے۔

انھوں نے کہا بھارت کے لوگ پاکستانی شہریوں کی ٹارگٹ کلنگ میں ملوث ہیں، گزشتہ ہفتے سیکریٹری خارجہ نے اس حوالے سے ثبوت دیے، بھارت بین الاقوامی قوانین اور اقوام متحدہ چارٹر کی خلاف ورزیاں کر رہا ہے، اس لیے بھارت کو بین الاقوامی قوانین کی خلاف ورزیوں پر ذمہ دار ٹھہرایا جائے۔

ایران کے حوالے سے ترجمان نے کہا ایران میں پاکستانی حکام متعلقہ حکام کے ساتھ رابطے میں ہیں، گزشتہ دن 9 پاکستانی شہریوں کی میتیں ایران سے پاکستان واپس لائی گئیں، امید ہے تحقیقات مکمل ہونے پر ایرانی حکام تفصیلات شیئر کریں گے۔

دفتر خارجہ کے ترجمان نے کہا نگراں وزیر خارجہ جلیل عباس اس وقت برسلز میں موجود ہیں، جہاں وہ تیسرے یورپی یونین انڈو پیسفک وزارتی فورم میں شرکت کریں گے، انھوں نے برسلز میں یورپی یونین کے عہدیداران سے دو طرفہ ملاقاتیں کی ہیں۔

Comments

- Advertisement -