The news is by your side.

Advertisement

بڑی صنعتوں کی پیداوار میں 3.56 فیصد اضافہ

اسلام آباد: ادارہ شماریات کا کہنا ہے کہ جولائی تا اکتوبر سالانہ بنیادوں پر بڑی صنعتوں کی پیداوار میں 3.56 فیصد اضافہ ہوا، ٹیکسٹائل، فوڈ، مشروبات، تمباکو، فارما سیوٹیکل، آٹو موبیل اور آئرن مصنوعات کی پیداوار میں نمایاں اضافہ ہوا۔

تفصیلات کے مطابق ادارہ شماریات نے بڑی صنعتوں کی پیداوار کے اعداد و شمار جاری کردیے، جولائی تا اکتوبر سالانہ بنیادوں پر بڑی صنعتوں کی پیداوار میں 3.56 فیصد اضافہ ہوا، اکتوبر میں سالانہ بنیادوں پر بڑی صنعتوں کی پیداوار میں 1.19 فیصد کمی ہوئی۔

ادارہ شماریات کا کہنا ہے کہ ستمبر کے مقابلے میں اکتوبر میں بڑی صنعتوں کی پیداوار میں 1.86 فیصد اضافہ ہوا۔

رپورٹ کے مطابق جولائی تا اکتوبر سالانہ بنیادوں پر ٹیکسٹائل شعبے کی پیداوار 0.91 فیصد بڑھی، فوڈ، مشروبات اور تمباکو کی پیداوار میں 5.15 فیصد، فارماسیوٹیکل سیکٹر کی پیداوار میں 6.55 فیصد اور کیمیکل سیکٹر کی پیداوار میں 3.14 فیصد اضافہ ہوا۔

ادارہ شماریات کا کہنا ہے کہ جولائی تا اکتوبر آٹو موبیل سیکٹر کی پیداوار میں 37.91 فیصد، آئرن اور اسٹیل مصنوعات کی پیداوار میں 11.62 فیصد، چمڑے کی مصنوعات کی پیداوار میں 10.49 فیصد اور انجینئرنگ مصنوعات کی پیداوار میں 0.81 فیصد اضافہ ہوا۔

اسی طرح لکڑی کی مصنوعات کی پیداوار میں 6.56 فیصد، کوک، پیٹرولیم مصنوعات کی پیداوار میں 7.33 فیصد اور پیپر اینڈ بورڈ کی پیداوار میں 9.39 فیصد اضافہ ہوا۔

ادارہ شماریات کا کہنا ہے کہ جولائی تا اکتوبر فرٹیلائزر کی پیداوار میں 7.23 فیصد کمی ہوئی جبکہ اسی عرصے میں الیکٹرانکس سیکٹر کی پیداوار بھی 10.92 فیصد گر گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں