پاکستان نے آسیہ اندرابی کے خلاف بھارتی چارج شیٹ کی مذمت کر دی -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے آسیہ اندرابی کے خلاف بھارتی چارج شیٹ کی مذمت کر دی

اسلام آباد: پاکستان نے حریت رہنما اور دختران ملت کی چیئر پرسن آسیہ اندرابی کے خلاف بھارتی چارج شیٹ کی مذمت کر دی۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان دفترِ خارجہ نے کہا ہے کہ پاکستان آسیہ اندرابی کے خلاف بھارتی ایجنسی کی مضحکہ خیز فردِ جرم کی مذمت کرتا ہے۔

بھارت کا سب سے بڑی جمہوریت ہونے کا دعویٰ سنگین مذاق ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ

ترجمان نے جاری اعلامیے میں کہا کہ بھارت کشمیر کی جدوجہدِ آزادی کو دہشت گردی قرار دینے کی نا کام کوشش کر رہا ہے، بھارت حقِ خود ارادیت کو دہشت گردی قرار دینے کی کوشش میں نا کام ہو چکا ہے۔

دفترِ خارجہ کے ترجمان نے کہا کہ بے بنیاد الزامات پر کشمیری رہنماؤں کی نظر بندی انسانی حقوق کی خلاف ورزی ہے، بھارت خواتین، بزرگوں اور بچوں کو دہشت گرد ثابت کرنے میں نا کامی تسلیم کرے۔


یہ بھی پڑھیں:  گرفتار حریت رہنما آسیہ اندرابی سری نگر سے نئی دہلی جیل منتقل


ترجمان دفتر خارجہ نے مزید کہا کہ بھارت کا سب سے بڑی جمہوریت ہونے کا دعویٰ سنگین مذاق ہے، عالمی برادری انسانی حقوق کمیشن کی سفارش پر مقبوضہ کشمیر سے متعلق کمیشن بنائے۔

واضح رہے کہ مقبوضۂ کشمیر میں 23 مارچ کو 2018 کو یومِ پاکستان کے موقع پر پاکستان کا پرچم لہرانے پر آسیہ اندرابی سمیت دیگر خواتین کو کٹھ پتلی انتظامیہ کے حکم پر سری نگر پولیس نے گرفتار کیا تھا۔

بھارت کے تحقیقاتی ادارے نیشنل انویسٹی گیشن ایجنسی نے آسیہ اندرابی کے خلاف ایف آئی آر میں بھارت کے خلاف عوامی جذبات بھڑکانے اور ملک دشمن سرگرمیوں میں ملوث ہونے کی دفعات عائد کی تھیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں